بوشهر_ فرمانده حوزه محمد رسول الله(ص)سپاه عسلویه گفت: دفاع از عدالت و ملت‌هاي مظلوم و ستمديده سرلوحه آرمان‌هاي ملت ایران است.
کد خبر: ۸۸۷۷۹۸۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

سروان مصطفی مهدوی‌راد دیشب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان عسلویه استان بوشهر، با تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان عسلویه در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی‌دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام است .

وی افزود: روز قدس روزی است که مردم فهیم و مسلمان کل جهان به این طریق انزجار خودشان را از این رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.

فرمانده حوزه محمد رسول الله(ص)سپاه عسلویه تصریح کرد: ملت ایران همواره روح آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی را در جهان به معرض نمایش گذاشته و دفاع از عدالت و ملت‌های مظلوم و ستمدیده را سرلوحه آرمان‌های خود قرار داده است .

وی ادامه داد: امت بصیر و مردم ولایتمدار شهرعسلویه و نخل تقی اعم از اهل تسنن و تشیع همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس با تجدید پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری اسلامی خود را نشان دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها