خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف بین کشورهای اسلامی است، گفت: تنها راه مقابله با استکبار مقاومت است و سازش با دشمن نتیجه‌ای جز خواری و ذلت ندارد.
کد خبر: ۸۸۷۷۹۶۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
آیت‌الله محمود محمدی‌عراقی ظهر امروز در پایان راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: یکی از اصول انقلابی امام راحل (ره) محو رژیم صهیونیستی بود و انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطف تاریخ معاصر آغازگر حرکت‌های مقاومت برای نابودی اسرائیل بود.

وی با بیان اینکه مقاومت فرزندان روح‌الله همچنان ادامه دارد، گفت: نتیجه این مقاومت شکست اسرائیل در جنگ‌های 8 و 22 روزه از حزب‌الله و نیروهای مقاومت بود.

محمدی‌عراقی با اشاره به جنگ 6 روزه اعراب و اسرائیل افزود: پس از شکست اعراب در جنگ 6 روزه ارتش اسرائیل به عنوان ارتش شکست‌ناپذیر معروف شد اما نیروهای حزب‌الله این افسانه را برباد دادند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز بزرگترین اجتماع ضد‌صهیونیستی در قلب اروپا نشان از شکست اسرائیل دارد، بیان کرد: جوانان پیرو امام خمینی نشان دادند که تنها راه مقابله با اسرائیل مقاومت است.

وی با اشاره به شکل‌گیری جریان وهابی ـ تکفیری که گروه داعش مولود آن است، بیان کرد: استکبار وقتی مقابله جریان مقاومت با اسرائیل را دیدند تصمیم گرفتند جریانی برای ایجاد شکاف بین مسلمانان ایجاد کنند و جنگ را از جبهه اسرائیل به درون کشورهای اسلامی کشیدند.

‌محمدی‌عراقی با بیان اینکه این توطئه آنها نیز با مقاومت در کشورهای عراق و سوریه شکست خورد و مجبور به عقب‌نشینی شد، اظهار داشت: توطئه جدید آنها تحت عنوان ناتوی عربی مطرح شده که در واقع ناتوی اسرائیلی ـ آمریکایی است.

وی با بیان اینکه نخستین قربانی این توطئه کشورهای هم‌پیمان آمریکا هستند، گفت: این توطئه از درون فرو می‌پاشد و نابود می‌شود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه دولتمردان آمریکا بیان کردند که سیاست آمریکا براندازی جمهوری اسلامی با کمک نیروهای نفوذی داخلی است، گفت: ترور یکی از اقدامات آنها‌ست که با سیلی موشکی سپاه مواجه شد و نه تنها مواضع داعش بلکه تل‌آویو و واشنگتن را به لرزه درآورد.

‌محمدی‌عراقی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند روز قدس فقط دفاع از مردم فلسطین نیست بلکه روز مقابله با استکبار جهانی است، افزود: فلسطین یک رمز و نماد برای دفاع از مظلوم در مقابل ظالم است و امام خمینی(ره) با اعلام روز قدس از فراموشی مهم‌ترین مسئله جهان اسلام جلوگیری کردند.

وی با اشاره به تاریخ سرزمین فلسطین عنوان کرد: این سرزمین از ابتدا خاستگاه پیامبران از جمله ابراهیم، یعقوب، یوسف و موسی بوده است اما از 70 سال پیش به اشغال رژیم صهیونیستی درآمده ‌و این رژیم بزرگترین خیانت را به آئین یهود و موسی کرده است‌.

وی با بیان اینکه در سوره اسرا سقوط رژیم صهیونیستی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در این سوره خطاب به قوم بنی‌اسرائیل آمده ‌که شما دو بار در این زمین فساد می‌کنید و این شاید دومین بار است که در قلب کشورهای اسلامی فلسطین به مرکز فساد و جنایت تبدیل شده است.

‌محمدی‌عراقی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل تا 25 سال آینده گفت: از 70 سال پیش تاکنون استکبار با حمایت از رژیم صهیونیستی کشورهای اسلامی را تکه تکه کردند و اختلاف انداختند و جنایت کردند اما روز شمار نابودی آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که فلسطین تحت پرچم اسلام بود همه اقوام با مذاهب مختلف با آزادی زندگی می‌کردند، افزود: پس از جنگ جهانی که قیمومیت فلسطین به انگلیس سپرده شد جنایت و کشتار نیز در این کشور آغاز شد که نتیجه آن اختلاف و تفرقه بین کشورهای اسلامی و حاکمیت حاکمان دست‌نشانده در این کشورها بود که نمونه آن آل سعود در کشور عربستان است‌.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی به مجهزترین سلاح‌ها از جمله سلاح هسته‌ای تجهیز شده است، بیان کرد: در صورتی که جامعه جهانی دربرابر آن سکوت کرده اما به بهانه داشتن سلاح هسته‌ای به ایران فشارها و تحریم‌های سنگین وارد کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها