خبرهای داغ:
امام‌جمعه شیراز با اشاره به صحبت اخیر وزیر امور خارجه آمریکا در استفاده از عناصر داخلی برای براندازی نظام گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی باید هرچه سریع‌تر این عناصر خودفروخته را دستگیر و به مردم معرفی کنند.
کد خبر: ۸۸۷۷۹۵۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
آیت‌الله اسدالله ایمانی بابیان اینکه وزیر خارجه آمریکا گفته است که با کمک عناصر داخلی باید نظام جمهوری اسلامی ایران را تغییری مسالمت‌آمیز دهیم، اظهار داشت: دستگاه‌های اطلاعاتی کشور باید هوشیار بوده و هرچه سریع‌تر این عناصر خودفروخته را دستگیر و به مردم معرفی کنند.

وی افزود: دشمنی 38 ساله آمریکایی‌ها برای ما تازگی ندارد، اما این صحبت وزیر خارجه آن‌ها زنگ خطری است تا بیش از گذشته مواظب توطئه عناصر خائن و خودفروخته باشیم و قبل از اینکه بخواهند خیانتی بکنند، باید اقدامشان در نطفه خفه شود.

ایمانی با اشاره به تلاش‌های نافرجام دشمنان در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: حضور مردم در حماسه 9 دی به دشمنان نشان داد که با ایجاد فتنه‌های گوناگون، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و این مسئله را عناصر داخلی آن‌ها نیز باید بدانند و ماست‌ها را کیسه کنند.

امام‌جمعه شیراز همچنین گفت: دشمنان برای سال 98 ما نیز برنامه دارند و گویی هر 10 سال یک‌بار این فتنه‌انگیزی را تکرار می‌کنند، اما باید بدانند که اینجا عرصه سیمرغ است و این مگس‌ها هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به حرکت مقتدرانه سپاه در حمله به مواضع داعش، افزود: جوانان انقلابی ما هرکدام کار هزاران موشک را انجام می‌دهند و دشمن باید بداند که خط سازش و چراغ سبز نشان دادن به آن‌ها در این مملکت شکسته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه نظام اسلامی محل ایجاد لیبرال دموکراسی غرب نیست، افزود: کسانی که در خواب‌وخیال سازش و ایجاد حکومت لیبرال دموکراسی در داخل هستند از خواب غفلت بیدار شوند.

ایمانی با اشاره به اینکه حکومت در نظام اسلامی شانی از شئون امامت است، اظهار داشت: در نظام اسلامی و تفکر شیعی حکومت با دیکتاتوری به دست نمی‌آید، اما بدون امام نیز حکومت مشروعیت نخواهد داشت و خداوند این مسئله را برای امام در نظر گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها