بوشهر-یادواره 13 شهید شهر دوراهک با حضور مسوولین شهرستان و مردم ولایتمدار دوراهک در مسجد حضرت اباالفضل العباس(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۹۴۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،امام جمعه دیّر در یادواره 13 شهید شهر دوراهک در مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) اظهار داشت: اگر فداکاری و ایثارگری شهدا و خانواده های آنان نبود امروز ما در این امنیت و استقلال قرار نداشتیم.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا مملکت ما را بیمه می کند افزود:حمایت ایران از حزب الله لبنان و حماس  بواسطه این است که خاکریز های ما در کشورهای منطقه قرار دارد واگر این گونه نبود باید در شهرهای خودمان با تروریست های تکفیری  وداعشی می جنگیدیم.

وی درباره روز قدس عنوان کرد:برخی کشورها که از عربیت و اسلامیت دم می زنند دست در دست رژیم غاصب اسرائیل گذاشته و  از پشت به  آرمان های فلسطین ضربه می زنند.

حسینی اضافه کرد:حادثه تروریستی اخیر در تهران نشان داد که سیاست ایران اسلامی در جنگیدن با تروریست ها در کشور عراق و سوریه یک سیاست مبتنی بر حفظ امنیت ملی و کاملا هوشمندانه است.

امام جمعه دیّر افزود:از رهگذر یادواره شهدا باید فرهنگ شهید و شهادت در جامعه نهادینه شود و اگر این گونه شد کشور رنگ شکست به خود نمی بیند.

وی گفت:با بیان خاطرات و آرمان های رزمندگان و شهدا فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز و فردا منتقل می شود.

حسینی بیان داشت:دشمن در طول جنگ 8 ساله راه به جایی نبرد لذا  از طریق جنگ نرم و ناتوی فرهنگی بوسیله  شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی بدنبال از بین بردن نقاط قوت ما که همان اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی است می باشد.

وی تصریح کرد: برای مقابله با دشمن باید فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و نهراسیدن از مرگ سرخ را در رگ های جامعه تزریق کنیم.

امام جمعه دیّر با اشاره به حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مواضع داعش در دیرالزور سوریه گفت: با این اقدام از یک طرف انتقام خون های بناحق ریخته راه گرفتیم و از دیگر سو به تکفیری ها و حامیان آنها فهماندیم که اگر بخواهند غلطی بکنند با موشک جوابشان را خواهیم داد.

وی شهدا را دارای مقام شفاعت دانست و افزود:همگان باید در برابر خانواده های معظم شهدا سر تعظیم  فرود آوریم

انتهای خبر

ارسال نظرات