رئیس دادگستری شهرستان فریمان:

سند 2030 دنبال کننده خط فکری غرب و برگرفته از اهداف توسعه پایدار جهانی است/ لازمه امنیت و استقلال انسجام احزاب و گروه‌ها حول محور ولایت فقیه است

رئیس دادگستری شهرستان فریمان گفت: لازمه امنیت و استقلال در کشور این است که در داخل کشور نیز انسجام و اتحاد ملی در بین همه اقشار، احزاب و گروه‌ها حول محور ولایت فقیه ورهبری معظم انقلاب وجود داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۷۷۹۰۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام ابوالفضل آذری، در مراسم راهپیمایی روزجهانی قدس اظهارکرد: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تنها برای حمایت از مردم فلسطین نیست بلکه هدف اصلی مبارزه با آمریکا و اسرائیل جنایتکار است.

حجت الاسلام آذری افزود: امروز هم گروهک تروریستی داعش که ادعای مسلمانی دارد به بهانه مبارزه با تروریسم، ملت‌های مسلمان به‌خصوص شیعیان رابه خاک و خون می‌کشد و تاکنون یک گلوله به سوی اسرائیل شلیک ‌نکرده، چرا که در حقیقت دست‌پرورده خود آن‌ها است.

رئیس دادگستری شهرستان فریمان با اشاره به اقدام حماسی سپاه پاسداران در سیلی به داعش و حامیان منطقه‌ای آن، ادامه‌داد: حمله موشکی سپاه درس بزرگی به تروریست ها و به ویژه استکبار جهانی است که ایران اسلامی در همه حال آماده دفاع از امنیت و استقلال میهن اسلامی خویش است.

وی خاطرنشان کرد: لازمه امنیت و استقلال در کشور این است که در داخل کشور نیز انسجام و اتحاد ملی در بین همه اقشار، احزاب و گروه‌ها حول محور ولایت فقیه ورهبری معظم انقلاب وجود داشته باشد.

وی در ادامه به سند منحط و غربی ۲۰۳۰اشاره و اظهارکرد : سند ۲۰۳۰برگرفته از اهداف توسعه پایدار جهانی و خط فکری است که غرب برای تمام کشورهای جهان پیش‌بینی کرده است و با قانون اساسی و موازین شرعی کشور ما مغایرت جدی دارد.

حجت الاسلام آذری یادآورشد: در این سند ۱۷بار وازه تعهد و ۱۵۰ بار کلمه تضمین آمده است که این نشانه تعهدآور بودن اجرای این سند در صورت امضای آن از سوی مسئولان است.

وی با اشاره به بخش‌هایی از این سند اظهارداشت: در این سند ازدواج هم‌جنس بازان مشکلی ندارد و همچنین آموزش نظامی و پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت خشونت محسوب می‌شود و باید از متون درسی دانش‌اموزان حذف شود کما این‌که بخش‌هایی حذف شده است.

رئیس دادگستری شهرستان فریمان با بیان این که کسانی که در رأس امور هستند فرزندان و دلسوز نظام هستند اظهارکرد: نباید در قبول این واقعیات لجاجت کنند و این مسایل را به اختلاف سیاسی تبدیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: پذیرش سند ۲۰۳۰ همانند برجام که در ابتدا با حسن نیت پیش رفتیم، به اهرم فشاری از سوی غرب تبدیل می‌شود و استقلال سیاسی و فرهنگی کشور را زیر سوال می‌برد.

وی در پایان با بیان این که شهید مظلوم آیت الله بهشتی الگویی کامل برای ما مسئولان است، اظهارکرد: مهندسی نظام جمهوری اسلامی و تدوین قانون اساسی مدیون این شهید بزرگوار است که سرانجام در راه تدوین لایحه قصاص به فوض عظیم شهادت نایل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار