مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه قوچان با اشاره پاسخ موشكي ايران توسط سپاه به اقدامات تروريستي اخير، این اقتدار را پاسخی کوبنده به تهاجم‌های دشمن و حامیان منطقه‌ای استکبار دانست.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۷۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
حجت‌الاسلام عمران هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها و داعش در خارج از مرزها، اظهار داشت: این اتفاق موضع قاطع نظام اسلامی ایران بود که به صورتی عقلانی در برابر تروریست‌ها نشان داده شد.

وی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از چند جهت مورد تهاجم دشمنان قرار داشته است، گفت: امروز داعش و عوامل تروریستی در منطقه از جانب نظام سلطه و برخی کشورهای منطقه مورد حمایت قرار گرفته و از همراهی آنان برخوردارند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه قوچان با یادآوری این موضوع که امروز داعش به‌عنوان نماینده استکبار در منطقه فعالیت می‌کند و اتفاقات اخیر تروریستی با تحریم‌های جدید سنای آمریکا علیه ایران همزمان شده است، تأکید کرد: جمهوری اسلامی در برجام به تعهدات خود پایبند بوده و به دنبال شفاف‌سازی است اما نظام سلطه هرروز به دنبال فرافکنی از راه‌های مختلف است.

هاشمی بابیان اینکه نظام سلطه به دنبال فتح سنگری جدید و پیشروی به سمت مرزهای فکری، اعتقادی و سرزمینی نظام اسلامی حرکت می‌کند، تصریح کرد: پاسخ کوبنده سپاه پاسداران برای تروریست‌های تکفیری اعلام آمادگی نظام و پاسخگویی به تهاجمات دشمن و حامیان منطقه‌ای آن بوده است.

وی نمایش اقتدار موشکی سپاه را نیز پاسخی به آمریکا و استکبار جهانی در دنیای بین‌الملل دانست و افزود: دشمن بداند در خارج از مرزها دست‌های متجاوز را قطع خواهیم کرد و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند «دوران بزن‌ و دررو تمام‌شده است» هر جا که لازم باشد جبهه‌گیری‌های نظام استکبار بدون پاسخ نمی‌ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها