خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر:

روز قدس نماد اقتدار مسلمانان جهان اسلام برابر استکبار جهانی است

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: روز جهانی قدس ، نماد اقتدار مسلمانان و اتحاد جهان اسلام در برابر استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۲۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
سرهنگ حسن ذوالفقاری در حاشیه راهپیمایی بزرگ روز قدس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر ضمن برشمردن اهمیت دوچندان راهپیمایی روز قدس امسال اظهار کرد:امام خمینی (ره)با نامگذاری روز قدس ،اهمیت قبله اول مسلمین را به مسلمانان جهان یاد آور شد.

وی در ادامه ،راهپیمایی روز جهانی قدس را یکی از راهپیمایی های سرنوشت ساز دانست که چه در داخل کشوروچه در عرصه بین المللی وجهان اسلام برگزار می شود وامسال به مراتب اهمیت بیشتری دارد.

ذوالفقاری به اتفاقات سالهای اخیر در منطقه وروی کار آمدن ترامپ واخیرا نیز خرید تسلیحاتی عربستان از آمریکا وهمچنین اقدامات تروریستی در تهران ،اشاره کرد وافزود:این اقدامات نشان داد که اینها برای ضربه زدن به امنیت ایران آمده اند وهمین طور که دیده می شود مردم در راهپیمایی امسال گسترده تر وپر رنگ تر به میدان آمدند تا با این حضور ،اقتدار وامنیت ایران به جهانیان نشان داده شود.

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر ،حضور مردم در دو عرصه بین المللی وداخلی مهم دانست واظهار کرد:حضور مردم در عرصه بین المللی حمایتی است از مردم فلسطین به عنوان یک ملت مظلوم که از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ضرباتی دیدند.

وی ادامه داد:در عرصه داخلی نیز حضور مردم در صحنه باعث حمایت از رشادت وجهاد فکری وانقلابی مستشاران نظامی ما در کشورهای سوریه وعراق است که امنیت را برای ما به ارمغان آورده اند وارج نهادن از زحمات ایثارگران وخون شهدای ما است.

ذوالفقاری خاطر نشان کرد:هر کجا مردم حضور پیداکنند امنیت واقتدار ما تثبیت شد وحضور مردم در راهپیمایی امروز تکمیل کننده اقتدار وتوان موشکی ما است که اخیرا نیز با شلیک به مواضع تروریست های داعشی ،اقتدار خود را به نمایش گذاشتیم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها