خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان عنوان کرد

کنگره «آیت‌الله آقانجفی» از مباحث مهم فرهنگی استان همدان در سال جاری

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه کنگره «آیت الله آقا نجفی همدانی» از مباحث مهم فعالیت های فرهنگی استان در سال جاری است، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی با تمام توان در خدمت هستند تا کنگره خوبی را در شأن این عالم برگزار کنیم.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۱۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
کنگره «آیت‌الله آقانجفی» از مباحث مهم فرهنگی استان همدان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد ابراهیم الهی‌تبار در نخستین جلسه شورای برگزاری کنگره علمی «آیت الله آقا نجفی» اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی با تمام توان در خدمت هستند تا کنگره خوبی را در شأن این عالم برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای کنگره تا حدودی در مجموعه استان در حال انجام است، گفت: در فعالیت‌های فرهنگی سال 96 بحث کنگره «آقا نجفی» یکی از مسائل مهم بود تا بتوانیم دین خود را در حوزه مرجعیت، فقاهت و علم و دانش ادا کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: این شخصیت یکپارچه نور و صفا و محبوب جوانان این شهر و دیار بود به طوری که 90 درصد نمازگراران در مسجد ایشان را جوانان تشکیل می دادند.

وی با بیان اینکه همدان علمای بزرگی دارد که سال‌هاست برای این استان زحمت می‌کشند، گفت: انتظار می‌رود در برگزاری مراسم‌های بزرگداشت برای این عزیزان گام های جدی برداشته شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات