جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان در جمع مردم گمسار گفت: داعش و تمام گروهک های جاهل و آدم کش خاورمیانه و جهان که این روزها باعث ناامنی و کشتار مسلمانان در منطقه شده است زاییده تفکرات منحوس و شوم صهیونیستی و آمریکایی است .
کد خبر: ۸۸۷۷۸۱۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، سرهنگ اسحاق موحدیان؛ جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان با بیان این مطلب در اجتماع مردمی راهپیمایی  روز قدس در مسجد جامع گرمسار گفت: نگاه به  معادلات منطقه ای بیانگر این مطلب است که  اسرائیل  به حمایت مایل و فکری آمریکا و چند کشور جاهل عربی در منطقه سعی دارند که  منطقه و جنایات صهیونیست ها در فلسیطن مظلوم را با داعش و تفکراتش به حاشیه ببرند تا اسرائیل در امنیت کامل  به جنایات خود دست بزند.

اسحاق موحدیان در ادامه آمریکا را عامل اجرایی تفکرات پلید صهیونیست ها در خاورمیانه و دیگر نقاط جهان دانست و بیان داشت: نمی توان تفکرات پلید  اسرائیل ها را که برای نابودی دین اسلام  طراحی شده است نادیده گرفت آنها می خواهند اسلام خودشان که تحریف شده است به جهان اسلام تزریف کنند .

موحدیان به دستگیری بیش از 170 مزدور و تررویست داعشی در منطقه در روز های گذشته اشاره کرد و افزود: نگاه  آنها  به امنیت ایران است  اما بدانند سربازان  و پاسداران حافظ امنیت  این انقلاب که خون بسیاری از شهدا ضامن آن است نمی گذرد  حتی  چند ترقه بازی بدون جواب بماند .

وی در پایان از ملت شریف و بخصوصا مردم گرمسار بخاطر حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد و گفت:ملت نشان دادند که فکر توطئه  پلید صهیونیستی که  از یاد نمی برند و روز جهانی قدس همیشه ماندگار است و ایران اسلامی همیشه حامی مظلومان جهان است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها