خبرهای داغ:
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

حضور پر شور و با نشاط مردم روزه دار در روز قدس پیام وحدت اسلامی داشت

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه امروز ملت جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز قدس به اثبات رساند نماد مبارزه با استکبار جهانی جهانی و تفکرات اسلام آمریکایی بود.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۱۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، غلامرضا کاتب؛عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه برپایی راهپیمایی روز قدس در گرمسار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار گفت: آنچه امروز ملت جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز قدس به اثبات رساند نماد مبارزه با استکبار جهانی جهانی و تفکرات اسلام آمریکایی بود.
عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی  گفت:  امروز ملت با حضور پر شور و با نشاط خود در راهپیمایی  ضد صهیونیستی  قدس به تفکرات و آرمان والای حضرت امام خمینی (ره)  را اعلام نمودند و مبارزه با استکبار جهانی  را فریاد زدند .

کاتب بیان داشت: آمریکا امروز سیاست های پلید خود  که ماموریت اسرائیلی ها ست توسط آل سعود  در حال اجرا است و باید بداند که تفرقه افکنی و نا امن کردن منطقه برای آنها هیچ سودی جز شکست نخواهد داشت

غلامرضا کاتب در پایان از حضور پرشور و با نشاط مردم روزه دار و فهیم گرمسار قدردانی کرد. 
اراده ملت ایران و مسلمانان جهان در قدس همیشه ماندگار خواهد بود 
حجت الا اسلام سید علی مهدی نژاد؛ امام جمعه گرمسار با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در گرمسار ضمن تشکر از مردم گرمسار در حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس امسال گفت: غرب و دشمنان قسم خورده اسلام و ایران بدانند که ملت ایران اسلامی همیشه در صحنه خواهند بود .
 وی اظهار داشت: حضور پر شور مردم  در صحنه راهپیمایی قدس 96 به مثلث شوم عربی – غربی این بود که هنوز بصیرت و مقاومت ملت و مردم ایران و مسلمانان جهان را نشناختند .

  امام جمعه گرمسار اظهارداشت: با همه تهدیدهایی که غربی و  کشور های حجاهل عربی به رهبری عربستان سعودی در حضور مردم در این صحنه داشتند بازهم ملت نشان دادند که این تهدید ها پوشالی است و تاثیرگذار نخواهد بود .

مهدی نژاد در ادامه بیان کرد: آمریکا و اسرائیل بدانند که با این تهدید ها و تحریم های جدید در سنا،که این  خیانت ها و توطئه ها خللی در بصیرت ملت ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

امام جمعه گرمسار در پایان گفت: توصیه می کنم این کشورهای جاهل دست از توطئه و تفرقه افکنی  بردارند و به بصیرت ملت  ایران و دیگر مسلمانان جهان نیز نگاه کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها