خبرهای داغ:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اسرائیل برای جلوگیری از زوال خود برنامه‌ای تدوین کرد گفت: استحاله انقلاب اسلامی و تضعیف رهبری در دستور کار اسرائیل است.
کد خبر: ۸۸۷۷۷۹۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،آیت‌الله عباس کعبی در راهپیمای باشکوه مردم اهواز در روز جهانی قدس اظهار کرد: امام‌ خمینی(ره) با انتخاب روز قدس به عنوان روز بین‌المللی انقلاب اسلامی، آزادسازی قدس شریف را جهت دهی کرد.

وی روز جهانی قدس را بسترسازی برای ظهور امام زمان حضرت ولی عصر (عج) دانست و عنوان کرد: اگر تحولات اشغال فلسطین را از سال 1327 تاکنون مشاهده کنیم همواره مبارزه و سازش دو روی سکه بوده‌اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی برای اشغال فلسطین از سال 1917 با اعلامیه بالفور با طراحی انگلیس خبیث و آژانس بین المللی یهود با حمایت آمریکا آغاز شد و بعد از 30 سال اقدامات آنها نتیجه داد.

از سازشکاران در فلسطین درس عبرت بگیریم

وی بیان کرد: آمریکا و برخی از قدرت‌های مدعی در کنار انگلیس خبیث از جنایت‌های یهودی‌ها حمایت کردند که با این کار راه برای اشغال فلسطین و آواره کردن فلسطینی‌ها هموار شد. کشورهای عربی اندک همسایه فلسطین یعنی مصر، سوریه و لبنان هم کاری از دستشان برنمی‌آمد زیرا خودشان گرفتار استبداد و استکبار بودند.

کعبی با سرزنش کردن سازشکاران در مسئله فلسطین تاکید کرد: همه کسانی که دست از مقاومت برداشتند و راه حل آزادی فلسطین را در همراهی با آمریکا، انگلیس و غرب عنوان کردند خائن به امت اسلامی و آرمان فلسطین هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید از سازشکاران در فلسطین درس عبرت بگیریم تا این خیانت در نقطه دیگری از سرزمین‌های اسلامی تکرار نشود، اضافه کرد: حسنی مبارک رئیس جمهور سابق مصر، کنفرانس فاز مغرب، ملک حسین اردنی و اغلب کشورهای عربی به آرمان‌های فلسطینی خیانت کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این مطلب که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره اعلام کردند از هر کسی که برای آزادی قدس حرکت کند، از لحاظ نظامی، دیپلماسی و یا مالی حمایت می‌کنیم، گفت: کشورهای مرتجع عربی به آرمان فلسطین خیانت کردند اما ملت ایران برای محو اسرائیل جنایتکار از صحفه روزگار همیشه در صحنه حضور دارد.

وی داعش را تامین کننده امنیت اسرائیل دانست و در همین ارتباط توضیح داد: داعشی‌ها در تل آویو معالجه می شوند و این موضوع مهمی است اما مدافعان حرم به دنبال برداشتن موانع آزادی فلسطین هستند. بر این نکته تاکید می‌کنم راه قدس با پیروزی بر داعش و غرش موشک‌های سپاه پاسداران اسلامی هموار می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: حرکت عظیم سپاه با موشک‌باران داعش در دیرالزور به نقطه اوج خود رسید و مجاهدت‌های مدافعان حرم، نقطه عطفی برای حرکت به سمت آزادی قدس است.

وی با اشاره به پیامدهای موشک‌باران مواضع داعش توسط سپاه پاسداران ادامه داد: حرکت اخیر سپاه، پیام‌های منطقه‌ای و بین‌المللی زیادی دارد که از جمله می‌توان به امنیت فرا مرزی، آزادی قدس و امنیت ملی و بین المللی برای ایران اشاره کرد.

کعبی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره زوال رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: همان طور که معظم له فرمودند در 25 سال آینده رژیمی به اسم اسرائیل وجود ندارد که آنها برای جلوگیری از زوال خود در حال تدوین برنامه‌ای برای استحاله انقلاب، تضعیف رهبری و دامن زدن به دو قطبی حاکمی ـ ملی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها