دفتر نمایندگی ارشاد و سینما در بخش های شهرری احداث می شود

خبرگزاری بسیج: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری از احداث سینما و دفتر نمایندگی در بخش های این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۷۷۰۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید محمد موسوی، در آئین اختتامیه جشنواره و نمایشگاه قرآن کریم، اظهار داشت: بسیاری از بخش های شهرستان ری مظلوم واقع شده اند و ما وظیفه داریم در بخش ها فعالیت های فرهنگی و هنری متناسب با شان مردم این بخش ها داشته باشیم. وی افزود: تلاش می کنیم نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را در بخش های کهریزک، حسن آباد و خاوران ایجاد کنیم تا از برنامه های هنری هنرمندان بخش ها هم استفاده کنیم.

  همچنین با تشکیل انجمن ها در بخش های شهرستان، سایر انجمن ها را در بخش ها فعال می کنیم.   

وی در ارتباط با تاسیس سینما در شهرستان ری خاطرنشان کرد: رایزنی هایی با   شهرداران بخش ها صورت گرفته که سالن در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دهند تا بتوانیم در هر بخش سینما داشته باشیم در همین ارتباط بخشداری خاوران اعلام آمادگی کرده است؛ با شهرداری کهریزک و حسن آباد نیز مکاتباتی انجام شده تا از پتانسیل های این بخش ها هم در زمینه فرهنگ و هنر استفاده شود.

موسوی، با اشاره به جمعیت یک میلیون نفری شهرستان ری، اذعان کرد: ما در سطح شهرستان با کمبود فضای فرهنگی مواجه هستیم و در پیشبرد برنامه ها و برنامه ریزی ها نیز با مشکل روبرو هستیم.

خوشبختانه در کمیته برنامه ریزی شهرستان احداث دو مجتمع فرهنگی هنری مصوب شده است که با توجه به ظرفیت های موجود اولویت با قلعه نو و حسن آباد است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار