خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: فعالیت گروه‌‌های تکفیری سبب امنیت رژیم صهیونیستی می‌شود چرا که احساس می‌کنند جبهه مقاومت با وجود تکفیری‌ها آنها را تهدید نمی‌کند اما امروز تهدیدهای جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.
کد خبر: ۸۸۷۷۶۷۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
تهدیدهای جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی را نگران کرده است/تلاش برخی برای تشویش افکار عمومی در مورد فلسطین
حجت‌الاسلام علی‌اعظم خدابنده‌لو در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با بیان اینکه یکی از بزرگترین یادگاری‌های حضرت امام راحل روز جهانی قدس است، گفت: ایشان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان حمایت از قدس و مسلمانان فلسطینی و تنفر و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی نامگذاری کردند.

وی اضافه کرد: تا سال57 هیچ کشوری مخالف شکل‌گیری کشوری به نام اسرائیل نبود و همه‌ دنیا موافق بودند و رژیم منحوس پهلوی نیز که در ایران حاکم بود رژیم صهیونیستی را به رسمیت می‌شناخت و به آن کمک می‌کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم در ادامه تصریح کرد: امام خمینی(ره) در پیامی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی خطاب به رژیم شاهنشاهی مخالفت خود را در مورد تشکیل کشور رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود.

وی با اشاره به برخی از جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) به صورت رسمی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد.

خدابنده‌لو با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به ایران محدود نیست،‌ مطرح کرد: دفاع از مظلومان و مبارزه با ظالمان منحصر به ایران اسلامی نیست به همین علت هر کسی در هر کجا مورد ظلم واقع شود باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام راحل(ره) آخرین جمعه ماه مبارک را به عنوان روز قدس انتخاب کردند چرا که مسلمانان نقاط مختلف دنیا می‌توانند در این روز در کنار یکدیگر از افرادی که از سرزمین خود اخراج شدند اعلام حمایت کنند.

خدابنده‌لو با بیان اینکه با مردم مظلوم فلسطین در حال مبارزه با ظالمان هستند، اظهار کرد: شاید کشورهای دنیا در ابتدا این موضوع را جدی نگرفته بودند اما امروزه پس از 38 سال از عمر انقلاب شعارهایی از جمله انزجار و تنفر از رژیم صهیونیستی تقویت شده است چرا که بسیاری از مردمان کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز از مردم مظلوم فلسطین اعلام حمایت کرده‌اند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم یادآور شد: حمایت‌های لفظی موجب مقاوم شدن ملت فلسطین می‌شود، غزه چندین بار مورد هجوم و حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته اما این جنگ‌ها مردم غزه را مقاوم و دشمن را مجبور به عقب‌نشینی کرده است که این دستاورد نشان از به بار نشستن حمایت‌های لفظی و معنوی ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی متوجه شده که شعار حمایت از مظلومان در سطح جهانی در حال تحقق است به همین علت اکنون به دنبال توسل به کشورهای استکباری از جمله آمریکا است تا این کشورها مولود نامشروع خود را حفظ کنند.

خدابنده‌لو با بیان اینکه با شکست رژیم صهیونیستی آمریکا هم شکست خورده است، مطرح کرد: امروز انقلاب اسلامی توانسته است از یک کشوری مانند عراق که طی دورانی حاکم آن فردی سفاک، دیکتاتور و خون‌ریز بود یک کشور شهیدپرور بسازد.

وی با تاکید بر اینکه الگوی شهدای عراق امثال شهید صدر هستند، اضافه کرد: وضعیت کنونی عراق نشان از قدرت نظام جمهوری اسلامی است؛ ناامنی‌های منطقه از جمله فعالیت گروه‌‌های تکفیری داعش سبب امنیت رژیم صهیونیستی می‌شود چرا که احساس می‌کنند جبهه مقاومت با وجود تکفیری‌ها آنها را تهدید نمی‌کند اما امروزه تهدیدهای جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.

خدابنده‌لو با اشاره به اینکه مبارزان عراقی و نیروهای مردمی سوریه به یک منطقه مرزی مشترک برای مبارزه با تروریست و داعش می‌رسند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از این موضوع نگران است که مقبولیت و مشروعیت خود را از دست دهند به همین علت اتحاد بین مسلمانان باید محقق شود.

وی اظهار کرد: در فتنه سال 88 شعارهایی داده شد تا غزه، فلسطین و لبنان فراموش شود، این شعارها برگرفته از سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است که متاسفانه در درون کشور توسط عوامل داخلی و افراد فریب خورده مطرح می‌شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) اضافه کرد: برخی در مورد فلسطین به دنبال تشویش افکار عمومی در بعد سیاسی هستند تا مشغولیت ذهن‌ها به مباحث جانبی موجب فراموشی دشمن اصلی یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی شود.

وی با تاکید بر اینکه افراد نادان در کشور به نوعی به دشمن کمک می‌کنند، گفت: شاید بعضی‌ها در لفظ حمایت از مظلوم را مطرح کنند اما در عمل از مردم مظلوم فلسطین حمایت نکنند.

خدابنده‌لو ادامه داد: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی روز قدس از مسلمانان کشورهای مختلف می‌خواهد که از مردم مظلوم فلسطین و مبارزان جبهه مقاومت حمایت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

وی با بیان اینکه عبادت فقط به روزه، نماز و حج محدود نمی‌شود، عنوان کرد: حمایت از مظلومان به خصوص مظلومان مسلمان در هر کجای عالم خود نوعی عبادت است.

خدابنده‌لو گفت: امیدواریم حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس سبب دلگرمی مظلومان فلسطین و افزایش واهمه رژیم صهیونیستی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها