خبرهای داغ:
گزارش راهپیمایی قدس در اهواز:

ندای "رهایی قدس شریف" از کنار آب‌های خلیج‌‌فارس‌ طنین‌انداز شد

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم روزه‌دار در اهواز آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۶۴۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم روزه‌دار در اهواز آغاز شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز از مسجد آیت‌الله موسوی‌جزایری واقع در خیابان امام خمینی(ره) آغاز شد و تا چهارراه امام، چهار راه آبادان، اتوبان آیت‌الله بهبهانی و مصلای مهدیه امام خمینی(ره) ادامه دارد.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه اهواز با شعارهای الله اکبر، لااله الاالله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل راهپیمایی روز قدس را آغاز کردند.

راهپیمایی روز قدس امسال رنگ و بوی دیگری دارد زیرا جای چندین تن از مردم انقلابی اهواز که در حادثه تروریستی حله به شهادت رسیدند خالی است.

همچنین شهادت شهید حمید قنادپور، شهید مصطفی رشیدپور و روحانی شهید محمد کیهانی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) نیز رنگ و بوی راهپیمایی روز قدس اهواز را کربلایی کرد.

مردم اهواز همچنین یاد و خاطره شهید عزیزالله بهمنی که در حمله به کلانتری ناجا به شهادت رسید و شهید سید رضا ثابتی از شهدای حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی را گرامی می‌دارند.

قرار است آیت‌الله کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در راهپیمایی روز جهانی قدس اهواز سخنرانی ‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها