معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز؛

روز قدس تجلّی همبستگی ملت های مسلمان است

فتح الله حقیقی حضور حماسی مردم در روز قدس را تجلّی آزادگی و عدالت خواهی خواند و گفت: روز قدس تجلّی همبستگی ملت های مسلمان است.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۹۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فتح الله حقیقی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در خصوص فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: اتحاد و انسجام جهان اسلام در پیروزی بیت المقدس و مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیسم بیانگر ارزش های ایمانی و انسانی است.

روز قدس تجلّی همبستگی ملت های مسلمان است
 
این مسئول افزود: حمایت از مردم مورد ظلم و ستم قرار گرفته فلسطین رسالت و آزمایشی برای دیگر ملت های مسلمان جهان است.
 
وی با تاکید بر اهمیت جایگاه کرامت انسانی عنوان کرد: کرامت و جایگاه انسان در عصر کنونی به واسطه رفتارهای خصمانه رژیم هایی چون صهیونیسم مورد تعدی قرار گرفته است.
 
حقیقی مطرح کرد: اسلام به عنوان دین عدالت و مهرورزی است، به همین منظور مسلمانان جهان در روز جهانی قدس که مصادف با آخرین جمعه سال است با حضور در صفوف راهپیمایی بار دیگر فریاد عدالت خواهی و آزادی قدس شریف را سر خواهند داد.
 
وی با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: روز جهانی قدس به عنوان روز ایستادگی و آزادی خواهی حماسه حضور انسان های آزاده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تاکید کرد: مسأله فلسطین آنچنان که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها به آن اشاره فرمودند، مسأله مهم جهان است و ملت ایران باید با حضور حماسی خود اتحاد، اقتدار و انسجام خویش را نشان دهند و در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند.

منبع: شبستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار