امام‌جمعه فردیس:

جوانان برای دستیابی به موفقیت راه شهدا را ادامه دهند

امام‌جمعه فردیس به‌ضرورت بازگویی رشادت‌های جانبازان و شهدا برای نسل جوان، گفت: جوانان برای دستیابی به موفقیت راه شهدا را ادامه دهند.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۸۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی شامگاه پنجشنبه در ضیافت افطار شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان فردیس برگزار شد، یکی از راه‌های ولایتمداری را جهاد و ازخودگذشتگی اعلام کرد و گفت: شهدا و جانبازان به تبعیت از رهبری و ولایت‌فقیه جان خود را درراه انقلاب و جمهوری اسلامی فدا کردند.

جوانان برای دستیابی به موفقیت راه شهدا را ادامه دهند

امام‌جمعه فردیس در ادامه بابیان اینکه امنیت کشور را مرهون شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم، اظهار کرد: اگر امروز کشور جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی سرافرازانه ایستادگی می‌کند، به دلیل راهی است که شهدا و جانبازان بازکرده و پیشرفته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به رشادت‌های شهدا و جانبازان، تأکید کرد: شهدا و جانبازان جان خود را درراه اسلام و انقلاب فدا کردند و قطعاً اجری بی‌پایان نزد خدا خواهند داشت.

حجت‌الاسلام ایمانی با اعلام اینکه مردم کشور باید قدردان ایثار و فداکاری‌های شهدا و جانبازان و خانواده‌های آن‌ها باشند، خاطرنشان کرد: اگر شهدا نبودند جمهوری اسلامی و انقلاب حفظ نمی‌شد و کشور وضعیت آرامش اکنون را نداشت.

وی بر لزوم تکریم خانواده‌های شهدا و جانبازان تأکید کرد و افزود: حفظ شأن خانواده شهدا همواره مورد تأکید است و باید با برنامه‌ریزی دقیق، خدمات‌دهی شایسته به این قشر انجام گیرد.

به گفته امام‌جمعه فردیس ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و بازگویی رشادت‌های جانبازان و شهدا برای نسل جوان ضروری است چراکه اگر جوانان ما راه شهدا را ادامه دهند قطعاً نسلی موفق خواهند بود.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از فرهنگ عاشوراست و باید میان نسل جوان ترویج و فرهنگ‌سازی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار