معاون اول قوه قضائیه، حزب اللهی‌ها را بهترین هنرمندان دانست و گفت: امروز گاهی به عنوان طرفداری از هنر ابتذال ترویج می‌شود و با ترویج ابتذال، انقلابی گری از بین می‌رود.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۶۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار با خانواده معظم شهدا، اظهارداشت: نظام سلطه امروز جنگ نرم و سخت را در هم آمیخته و می‌داند اسلام ناب مرزها را در هم درنوردیده  لشکرهایی به نام حیدریون، فاطمیون، علویون و سایر نیروهای رزمنده به نام لشکر اسلام تلاش می‌کنند.

وی افزود: نظام سلطه آنجایی که می‌توانند و زورشان می‌رسد با جنگ سخت و در جایی که نمی‌توانند با جنگ نرم اقداماتی را انجام می‌دهند. امروز وجه غالب مبارزه نظام سلطه و در راس آن امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی جنگ نرم است.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: امروز از طریق رسانه‌ها، تریبون‌ها و ده‌ها سایت و تلویزیون حق و باطل را در هم می‌آمیزند و ده‌ها خبر در هر لحظه پمپاژ می‌کنند که حتی برای برخی افراد متدین و خوب تشخیص حق و باطل غامض می‌شود.

معاون اول دستگاه قضا ادامه داد: گاهی فضا را به گونه‌ای مشوش می‌کنند که برای اهل بصیرت خیر؛ اما کسانی که کمی غفلت دارند نمی‌دانند کجا زمین دوست و دشمن است.

وی حزب اللهی‌ها را بهترین هنرمندان دانست و گفت: امروز گاهی به عنوان طرفداری از هنر ابتذال ترویج می‌شود و با ترویج ابتذال انقلابی گری از بین می‌رود.

محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد:  تلاش دشمن گرفتن روحیه انقلابی با گرایش دادن ما به دنیا طلبی و غافل کردن از مسایل اصلی است و ما اگر این روحیه را از دست دادیم، فراموش می‌کنیم که برای چه شهید یا جانباز داده‌ایم.

سخنگوی قوه قضائیه موضوع مهم دیگر را در این مسیر و انقلاب، ایستادگی دانست و افزود:  تلاش دشمن این است که روز ۲۸ مرداد به فراموشی سپرده شود و فراموش شود که آمریکا از اول انقلاب تاکنون چه کرده است.

وی تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند به راه آمریکا رنگ و لعایی بدهند که تنفر مردم از آن کم شود، تلاش می‌کنند بگویند آمریکا دیگر دشمنی سابق را ندارد و می‌گویند زمان گذشته دیگر گذشته است و کسی که استقامت می‌کند را تندرو معرفی می‌کنند.


ارسال نظرات