آخرين جمعه ي ماه مبارك رمضان به تدبیر بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) مزین به"روز قدس" است. این روز بنا به استقبال عمومی مسلمین و آزادگان در همه ی سرزمین ها، نه تنها اینک به روزی جهانی مبدل گشت که به عنوان نماد اتحاد در برابر استکبار شناخته می شود.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۳۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷

 با توجه به جنایاتی که تشکیلات تروریستی داعش – مولود استکبار جهانی - به نام اسلام و در جهت انحراف اذهان آزادیخواهان از رفتارهای ددمنشانه ی رژیم غاصب صهیونیستی مرتکب می شود ؛ حضور پر شكوه جامعه ی صنعت استان چهارمحال و بختیاری همنوا با ملت رشید ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس ، برگی دیگر از دفتر مظالم استکبار با همدستی صهیونیسم و آل سعود را ورق می زند و حکام دروغ حقوق بشر را در افکار ملل متبوع شان رسوا می کند.

 کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری به تاسي از راه روشن ولايت زمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) همگام با دیگر مسلمین جهان ، برای تقویت روحیه ی مبارزه طلبانه ی  مردم مظلوم فلسطین  و در مسير تقبیح جنایات رژیم نامشروع صهيونيستی در راهپيمايي جهاني روز قدس شركت مي کنند.
فردا ؛ بی شک نمایش راهپیمایی عظیم و جهانی روز قدس، بار دیگر به حکومت های به اصطلاح اسلامی خلیج فارس در منطقه ثابت خواهد کرد که "امنیت" از مسیر مردمسالاری دینی حاصل می شود ، نه با هزینه های هنگفت تسلیحاتی به همراه کرنش خفت بار در برابر استکبار!
ارسال نظرات