« لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَ الَّذينَ أَشْرَکُوا» ( مائده 82 ) >
کد خبر: ۸۸۷۷۵۲۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری در این بیانیه آمده است:

امروز، قدس شریف، نخستین قبله گاه مسلمین جهان و پاره تن اسلام در حالی در چنگال غده ای سرطانی گرفتار است که امام خمینی (ره) سی و هشت سال پیش با بینش و آینده نگری مثال زدنی در 16 مرداد 1358 مصادف با 13 رمضان 1399 قمری فرمودند ؛ من از عموم مسلمانان جهان و دولتهای اسلامی می خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصبان و پشتیبانان  آنها ؛ به هم بپیوندند و از جمیع مسلمانان جهان دعوت می کنم ؛ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و میتواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد به عنوان روز قدس انتخاب نمایند. پس از آن نیز امام خامنه ای با تدبیری حکیمانه این میراث گرانقدر را حفظ نمود تا بدینوسیله فریاد مظلومیت مردم بی گناه فلسطین را بیش از پیش به گوش جهانیان رسانده و چهره واقعی اسرائیل و آمریکای جنایتکار را به جهان معرفی کنند و ثمره ی آن بیداری آزادی خواهان در سراسر جهان بوده  لذا آزادی خواهان در سراسر دنیا روز به روز بیدار تر شده و امروز دیگر چهره پردازی های رسانه ای صهیونیست ها نمی تواند آن ها را بفریبد.

 بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری ضمن دعوت از آحاد مردم و به خصوص دانشجویان و جوانان مومن انقلابی و به ویژه دانشجویان جهان اسلام و ایران اسلامی به حضور پرشور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس اعلام می دارد:

ما با دشمنی روبرو هستیم که با راه انداختن و حمایت از گروه های تکفیری - تروریستی و قربانی کردن و نادیده گرفتن جان و مال انسان های بیگناه در یمن ؛ سوریه ؛ بحرین و عراق درصدد به فراموشی سپردن مسئله فلسطین و مشروعیت بخشی به اسرائیل جنایتکار است ؛ اما لازم است بدانند که این تصور را به گور خواهند برد و موضوع فلسطین همواره مسئله اصلی و اول جهان اسلام است و ما با اعتقاد به این اولویت تا آزادی قدس شریف و نابودی مثلث شوم صهیونیستی، وهابی تکفیری و استکباری از پای نخواهیم نشست و از این دشمنی خود هراسی نخواهیم داشت و مقاومت را تنها راه پیروزی میدانیم زیرا سازش هزینه های گزاف و جبران ناپذیری برای جهان اسلام به دنبال خواهد داشت .

امروز لازم است حکام مستبد برخی کشورهای منطقه که در راس آنها رژیم کودک کش آل سعود قرار دارد و با بی شرمی تمام،حامی دشمنان درجه اول مسلمانان شده اند و نفت میدهند و بی آبرویی و رسوایی میخرند بدانند، با بی ثبات کردن و تنش افزایی در منطقه نمیتوانند بیداری اسلامی را سرکوب کنند؛ و جنایتهایشان هایشان در یمن و سرکوب کردن انقلاب های سایر کشورهای اسلامی و سگ نگهبان شیطان شدن آنها را به قعر ذلت و فلاکت دنیوی و خسارت اخروی خواهد کشاند و به اندازه پشیزی در بطن اسلام واقعی جایگاهی نخواهند یافت.

ملت ایران با تقدیم شهدای مدافع حرم و حمایت قاطع از گفتمان اصیل مقاومت، همواره نشان داده است که خستگی در راه تحقق آرمان ها و اسلام اصیل در آنها راه ندارد و چه زیبا این جمله را جامه عمل پوشیده اند که اگر ما را تحریم اقتصادی کنند فرزند رمضانیم و اگر ما را تحریم نظامی کنند فرزند عاشوراییم...

اما آنچه دل این ملت را میرنجاند فهم غلط و منفعت طلبانه برخی مسئولین ؛ خصوصا متصدیان فکر و فرهنگ از رخداد های دینی است که کج فهمی شان را تا دایره ولایت نیز گسترده اند،و به چند میلیون رای خود غره شده اند!

اما باید بدانند مردم ترفند های فرار از پاسخگویی را میفهمند و یادآور میشوند تعرض به حریم ولایت دینی و سعی در کشاندن کج فهمی های خود به سطح جامعه تودهنی 9 دی را رقم خواهد زد.

و دولت محترم لازم است اولویت های کاری خود را دریابد و به فکر حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی مردم و همچنین پاسخ درخور به بدعهدی های آمریکا در برجام باشد که فرمان آتش به اختیار نشان از این کوتاهی هاست.

در اینجا لازم میدانیم که اعلام کنیم فرمان حکیمانه آتش به اختیار ولی امر مسلمین جهان در عرصه های فکری و فرهنگی جامعه ؛ با رعایت لوازم پایبندی به شروط مشخص معنا پیدا میکند و این نشان از اعتماد به جوانان فرهیخته ؛مومن و انقلابی و ایجاد انگیزه و حساسیت بیشتر نسبت به مسائل مطرح شده و نفی چشم انتظاری از نهادهای فرهنگی جامعه است .

در اینجا لازم است این فرمان همانگونه که مطرح گردیده تبیین شود و نگذارند مخالفان ولایی داخلی و خارجی ما ؛ از این امر در راستای فرافکنی در اذهان عمومی به نفع خود بهره مند شوند.

اما دشمنان داخلی و خارجی بدانند که حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش نشان داد واکنش جمهوری اسلامی به ترقه بازی مزدوران آمریکایی-سعودی این چنین سخت و خشن است و پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی از آیه شریفه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم، آمریکا و نوکران منطقه ای اش را از بازی با دم شیر بر حذر میدارد چرا که نتیجه ای جز خواری و رسوایی مجدد و بلعیده شدن و نابودی برایشان در پی نخواهد داشت.

(( و العاقبه للمتقین  ))

ارسال نظرات