خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع اساتید این شهرستان گفت: کاربردی کردن اقتصاد مقاومتی، بصیرت افزایی و دشمن شناسی از رسالت های بسیج اساتید است.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۲۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: عملیاتی کردن فرامین، اوامر و مطالبات فرمانده کل قوا را از دیگر رسالت های اساتید بسیجی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج اساتید باید به عنوان فرماندهان جنگ نرم از فرهنگ اسلام ناب محمدی(صل الله علیه و آل وسلم) و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه دانشگاه دفاع کنند.

وی با تسلیت سالگرد شهادت شهید چمران، ایشان را الگوی بسیج اساتید معرفی و بیان کرد: اساتید بسیجی باید شان و منزلت خود را حفظ کرده و در فرهنگ سازی هم الگوی سایر اقشار جامعه باشند.

حجت السلام فیضی زاده به حضور اساتید مومن و متدین در صحنه های علمی
اشاره کرد و افزود: تاثیر گذاری در نیروهای جوان وظیفه خطیر اساتید بوده
و باید شاگرد پروری بکنند.

وی اضافه کرد: اساتید بسیجی باید در صحنه های مختلف با حضور به موقع و فعال خود فضای ذهن دانشجویان و جامعه را به نور معرفت الهی نزدیک کنند .

حجت السلام فیضی زاده در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص آتش به اختیار افزود: اساتید و دانشجویان به عنوان قشر تحصیل کرده و روشنفکر جامعه باید در این راستا هم پیشقدم بوده و در همه زمینه ها مخصوصا برای روشنگری جامعه، پیشتاز باشند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در بخش دیگر سخنان خود با تمجید از عمل کرد سپاه در حمله به داعش، شلیک موشک ها را ثمره خون شهدا و تلاش های شبانه روزی شهید تهرانی مقدم دانست و گفت: این حرکت، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهان مخابره کرد .

وی در پایان سخنان خود روز جهانی قدس را روز حمایت از مظلومان و روز اعلام نفرت از رژیم صهیونیسم و استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس برای همه تکلیف بوده و باید با زنده نگه داشتن این روز بزرگ هیمه پوشالی رژیم غاصب صهیونیست را در هم شکنیم .

ارسال نظرات