خبرهای داغ:
سپاه ناحیه گالیکش به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۱۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان سپاه ناحیه گالیکش به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
متن بیانیه به شرح ذیل است:
 
روز قدس نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب صهیونیست است . از همین رو ،روز جهانی قدس می تواند به روز وحدت و یکپارچگی دنیای اسلام ، روز تمرین دشمن شناسی ،روز نمایش قدرت اسلام ، روز مستضعفین و روز هراس استکبار و رژیم جعلی صهیونیستی تبدیل گردد و نمادی است که می تواند وجدان های خفته  ی جهان را بیدار کند و باعث  رسوایی مدعیان درغین حقوق بشر باشد.

و به نوعی روز قدس همه ی کفر را در برابر همه ی اسلام قرار می دهد . امروز آزادی قدس ، قبله ی نخستین مسلمانان جهان و سرزمین میلیون ها آواره فلسطینی به آرزوی هر مسلمان و انسان آزاده تبدیل شده است . در واقع همان طور که امام راحل فرمودند "این روز ،روز امتیاز و جدایی بین حق و باطل است و دنیای اسلام و امت اسلامی شاهد برخی ممانعت ها از سوی برخی دولت های منطقه برای برگزاری تظاهرات بوده است که  داشتن رابطه و علقه سیاسی بین آن دولت ها و اسرائیل را نشان می دهد و از سویی نشانه حقانیت کشورهایی است که سعی در باشکوه برگزار کردن این روز دارند ؛ زیرا که این روز به نوعی رویارویی مستقیم اسلام و صهیونیسم جهانی است"

در میان تمامی کشورها ی اسلامی ، روز قدس به عنوان یک نماد ، نمایانگر دشمن شناسی واقعی در نظر مسلمانان است . ، از طرفی می توان تفاوت بین مسلمان واقعی و غیر واقعی را از یکدیگر باز شناخت و از طرفی ، می توان نوک پیکان مبارزات نیروهای نهفته در امت اسلامی را به یک سمت واحد هدایت کرد

امروز که جبهه استکبار و ایادی مزدور آن در منطقه صف بندی روشنی در مقابل اسلام ناب محمدی (ص) به راه انداخته اند وچهره واقعی خود را کاملا مشهود نموده و رابطه های پشت پرده خود را با رژیم غاصب صهیونیستی کاملا آشکار و هویدا کرده اند و تمام امکانات خود را برای از بین بردن جبهه مقاومت جمع کرده اند و لی باید این را بدانند که خداوند وعده داده همه نقشه های آنها را نقش بر آب می کند

"و مکرو مکرالله ان الله خیرالماکرین"

و این مهم به فضل  الهی می رود که با پیروزیهای بدست آمده در سوریه و عراق و یمن به همین زودی محقق شود و کمر استکبار و ایادی آن در این منطقه شکسته شود .

ما بسیجیان و امت حزب الله شهرستان گالیکش ضمن اعلام انزجار از آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی آن از همه همشهریان مومن و روزه دار دعوت می نماییم که با حضور گسترده خود همراه با همه مسلمانان آزادی خواه جهان   در راهپیمایی روز قدس  که نمایانگر قدرت نرم دنیای اسلام برای مقابله با عصاره اصلی تمدن غرب و امپریالیسم است بابصیرت انقلابی خود مقتدرانه حضور یابند.

والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

روابط عمومی و تبلیغات سپاه گالیکش

ارسال نظرات
پر بیننده ها