خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه استان قم:

بصیرت انقلابی ملت ایران بار دیگر در راهپیمایی روز قدس تجلی می یابد

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: بار دیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس، شاهد تجلی بصیرت بالای انقلابی ملت بزرگ ایران خواهیم بود.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۷۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
بصیرت انقلابی ملت ایران بار دیگر در راهپیمایی روز قدس تجلی می یابد
اکبر بختیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با اشاره به این که نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به عنوان روز قدس، ابتکار ماندگار و بسیار پربرکت امام خمینی (ره) در حمایت از فلسطین مظلوم است، اظهار داشت: در این راهپیمایی مردم ما بار دیگر به دنیا نشان می دهند از بصیرت لازم انقلابی در مقابله با غده سرطانی اسراییل و توطئه حامیان آمریکایی آن ها برخوردارند و فریب نیرنگ های قطب استکباری را نخواهند خورد.

وی افزود: بی شک حضور اقشار گوناگون مردم به ویژه نسل جدید انقلاب، پشتوانه بسیار خوبی برای مبارزه در مسیر آرمان قدس شریف است و این که به تعبیر مقام معظم رهبری همواره متوجه باشیم که همچنان مساله قدس و فلسطین ، اولویت نخست جهان اسلام می باشد.

معاون فرهنگی سپاه استان قم در ادامه با اشاره به این که ما پس از روز جهانی قدس، هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از ششم لغایت دوازدهم تیرماه را در پیش داریم، گفت: در این هفته در سال 60 شاهد جنایات منافقین با حمایت آمریکا و سردمداران غربی در به شهادت رساندن و یا ترور جمعی از مقامات ارشد کشور به خصوص در دستگاه قضایی هستیم و نباید گذاشت که این وقایع مورد کم توجهی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم یادواره این ایام در حقیقت یادآور بصیرتی است که ما را نسبت به وقایع دهه 60 آگاه می سازد و در این ایام الله انقلابی می بایست هر چه بیشتر به آگاهی بخشی به نسل جوان اهتمام ورزید تا مبادا به تعبیر رهبر معظم انقلاب ، جای شهید و جلاد عوض شود.

ارسال نظرات