دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۲۰ بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد مبلغ ۳۲۰ میلیون ریال اهداء کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۶۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
فرید محبی مدیر کل کمیته امداد استان در دیدار با مسئول دفتر اهداء ۳۲۰ میلیون ریال به بیماران صعب العلاج کمیته امداد
نمایندگی آستان قدس رضوی در استان با بیان اینکه ۱۰ درصد از منابع صدقات به خیران و مؤسسات خیریه با هدف انجام فعالیت های مشترک اختصاص داده می شود، گفت: برنامه های کمیته امداد برای خدمت به جامعه هدف بسیار گسترده است و امیدواریم با برنامه ریزی لازم و تعامل با مؤسسات خیریه، هر چه بیشتر در جهت رفع مشکلات خانواده های نیازمند اقدام کنیم.
ستار هدایت خواه، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان هم در این دیدار، با بیان اینکه اهداف مشترکی بین این مؤسسه و کمیته امداد وجود دارد، گفت: مبلغ ۳۲۰ میلیون ریال به ۳۲۰ بیمار زمین گیر و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان از طرف این نمایندگی در ماه مبارک رمضان امسال اهداء شد.
وی با تأکید بر گسترش اهداف بین کمیته امداد و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، افزود: خانواده هایی در استان زندگی می کنند که بسیار نیازمند بوده و باید با همکاری متقابل شناسایی و مساعدت شوند.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گفت: این مؤسسه برنامه های متنوعی برای حمایت از قشر نیازمند دارد که اجرای طرح خادم یاری و اقداماتی از قبیل پرداخت کمک هزینه زندگی، اطعام نیازمندان، سبدکالا، ایجاد اشتغال ، کارآفرینی و درمان از آن جمله است.
هدایت خواه ادامه داد: محرومیت زدایی از دهستان ها با مشارکت بسیج سازندگی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و درمانی از سرفصل های قابل اجرا در این مؤسسه است.
ارسال نظرات