سردار مولایی گفت: سپاه پاسداران به عنوان حافظ منافع ملی و پاسدار اسلام و انقلاب و مردم خود را موظف می داند در مقابل هر تهدیدی جواب مناسب به دشمن بدهد.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۵۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹

به گزارش  خبرگزاری بسیج در کرج، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(علیه السلام) استان البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج درکرج درباره روز جهانی قدس گفت: مسئله قدس از چند جهت حائز اهمیت است، قدس شرافت ذاتی دارد و حق تعالی نسبت به آن تقدس قائل است، اولین قبله مسلمانان ، مظهر ظهور و زندگی بخشی از پیامبران الهی است.

مقابله با غده سرطانی صهیونیست بعنوان محور همگرایی ملت های مسلمان تلقی می شود

سردار مولایی سپس ادامه داد: ماجرای تجاوز و تصرف فلسطین به یک مسئله فرقان و جدا کننده تبدیل شده است، یعنی طرفداران تجاوز و تصرف آن در هر کجا و هر کسی که باشد طرفدار ظلم و تعدی باطل شده است و مخالفین جدی این تجاوز مخالفین حق و مظلوم شده اند.

یک زمانی ترکیه مخالف تجاوز شده بود و مورد احترام مسلمانان قرار گرفت و از زمانی که به جرگه کشورهای حامی صهیونیست پیوست، دست به خیانت های بزرگتر زد که امروز منفور است و کشورهای عربی اردوگاه غرب و صهیونیست نیز در این معادله می گنجند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(علیه السلام) در مورد فلسطین بیان داشت: ماجرای فلسطین به نهاد زیاده خواهی غرب و استکبار برای دست اندازی به کشورهای منطقه بویژه غرب آسیا و شرق مدیترانه و بویژه منابع سرشار نهفته در خلیج فارس شده است، وقتی که استکبار و استعمار نتوانست با شیوه های قدیمی به تصرف سرزمین ها دست یابند لاجرم به جاگذاری یک لکه و غده سرطانی در یک منطقه نمودند تا با پیشرفت و توسعه کل منطقه را آلوده کنند، شعار از نیل تا فرات در واقع تفسیر همین مهم است.

سردار مولایی درباره رژیم جعلی صهیونیستی اظهار داشت: مقابله با این غده سرطانی بعنوان محور همگرایی ملت های مسلمان تلقی می شود که می بایست برای احقاق حقوق مردم فلسطین، مسلمانان به یک همبستگی موثر دست بزنند و روز قدس علی رغم میل باطنی مثلث پلید غربی، عربی و عبری می رود تا انشالله به تجمیع قدرت مسلمانان برای تثبیت حقانیت خود در مقابله با ظلم و ستم سازمان یافته بر علیه مسلمانان باشد.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع گروهک تروریستی داعش بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران که سالها با انواع تهدیدات دست و پنجه نرم می کند و به توصیه قرآن کریم می بایست تمام توان خود را برای مقابله با دشمن آماده نماید و در هر مقطعی توانسته دشمنان خود را ناامید و از دست یابی به اهداف پلید خود پشیمان سازد.

وی همچنین در ادامه  گفت: سپاه پاسداران به عنوان حافظ منافع ملی، پاسدار اسلام ، انقلاب  اسلامی و مردم خود را موظف می داند در مقابل هر تهدیدی جواب مناسب به دشمن بدهد.

پس از عملیات تروریستی دشمن تکفیری در تهران سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در مقابله ای هوشمندانه و برای صیانت از منافع ملی و دینی ملت شریف ایران اقدام به هدف قرار دادن مراکز پشتیبانی، فرماندهی و کنترل گروهک تروریستی داعش نمود که نتایج ازنده ای در پی داش و این عملیات پیام های آشکاری برای گروهها و کشورهای دیگر منطقه ای و فرا منطقه ای داشت، که با رصد اخبار و اطلاعات معلوم شد که آنها نیز پیام را دریافت کرده اند.

ارسال نظرات