مسئول کمیته بانوان کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان گفت: تاکنون هشت کارگروه زیرمجموعه کمیته بانوان کنگره ۵۴۰۰ شهید استان شده است.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۴۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ناهید منصوری در نشست هماهنگی کمیته بانوان کنگره ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان که در سنندج برگزارشد، گفت: تاکنون هشت کارگروه  شامل کارگروه های علمی، پشتیبانی، جمع آوری آثار، اطلاع رسانی، تربیت بدنی، فرهنگی وهنری و مهندسی زیرمجموعه کمیته بانوان کنگره ۵۴۰۰ شهید استان تشکیل شده است.

 


مسئول کمیته بانوان کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان گفت: ۵۶۲ زن شهیده در استان کردستان وجود دارد که از این تعداد ۱۳ زن شهیده پیشمرگ کُرد شناسایی شده و باید ایثارگری‌ها و رشادت‌های آنان به جامعه معرفی شوند.

منصوری با اشاره به اینکه کنگره 5 هزار و 400 شهید استان کردستان سال آینده برگزار خواهد شد، افزود: برای برگزاری این کنگره 28 کمیته در نظر گرفته شده که کمیته بانوان یکی از این کمیته‌هاست و با بهره‌گیری از توان بانوان استان به برگزاری برنامه‌های مختلف در راستای معرفی زنان شهیده کردستان می‌پردازد.

 


در ادامه لیلا آژیر مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان گفت: تاکنون اقدامات مطلوبی توسط بانوان عضو کمیته بانوان کنگره ۵۴۰۰ شهید استان انجام شده مسئولان کمیته تعیین شدند.

 


وی از بانوان شاغل در ادارات و سازمان‌ها و عضو این کنگره خواست در کنگره 5 هزار و 400 شهید استان کردستان نه بر اساس وظایف اداری بلکه به عنوان وظیفه شهروندی و بر اساس دینی که بر عهده همه ماست وارد کار شوند و با نگاه مادی به این کار بزرگ نگاه نکنند.


ارسال نظرات