مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله استان مرکزی

روز قدس، نماد آزادی خواهان در راستای حمایت از عدالت محوری است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله استان مرکزی گفت: روز جهانی قدس، نماد آزادی خواهان در راستای حمایت از عدالت محوری و حق طلبی است.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۴۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله استان مرکزی؛ در مراسم گرامیداشت روز قدس در جمع فرماندهان، مسئولین و پاسداران تیپ با اشاره به رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه جهان اسلام حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، گفت: جهانیان از حقانیت اسلام ناب محمدی(ص) آگاه شده و مظلومیت ملت مسلمان فلسطین بیش از پیش آشکار و نمایان شده است.

وی افزود: زمان آن رسیده که ملت‌ها با عزم راسخ و همت والا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و فریاد پر خروش «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» به عنوان نمادهای ظلم و ستم جهانی، یکبار دیگر خشم و انزجار خود را همگام با امت سلحشور ایران اسلامی و همه مسلمانان و آزادگان جهان در راستای تحقق آرمان‌های والای امام(ره) و بیعت مجدد با رهبری اعلام نمایند تا بتوانیم به حول و قوه الهی زمینه نابودی ستمگران و اشغالگران را فراهم نماییم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: بی‌تردید ریشه بسیاری از فتنه‌ها، جنایات و اختلافات در دنیا، رژیم ظالم، اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی است که از پشتوانه آشکار آمریکا برخوردار است.

حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: روز جهانی قدس، نماد آزادی خواهان در راستای حمایت از عدالت محوری و حق طلبی است و شرکت در راهپیمایی روز قدس در حقیقت مقابله با روند ظلم و اشغالگری و مقابله با دسیسه کثیف جریان صهیونیستی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات