خبرهای داغ:
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات موفقیت آمیزو غرور آفرین موشکی سپاه پاسداران در برابر تروریست های داعش یک پیام روشن برای دشمنان ما داشت و آن هم اقتدار کامل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .
کد خبر: ۸۸۷۷۴۳۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶


عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار گفت: عملیات موفقیت آمیزو غرور آفرین موشکی سپاه پاسداران در برابر تروریست های داعش یک پیام روشن برای دشمنان ما داشت و آن هم اقتدار کامل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

غلامرضا کاتب ؛ نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات موفقیت امیز سپاه و دیگر  نیرو های امنیتی و اطلاعاتی کشورمان یک پیام واضح و بدون  هیچ  حاشیه ای برای کشور ها جهان و به خصوص  دشمنان قسم خورده ایران اسلامی داشت و آن این بود که ایران در زمینه امنیت  مردم و کشورش با کسی شوخی ندارد و  نمی گذارد کسی حتی با یک ترقه بازی کوچک  قطره ای امنیت کشور ما را زیر سوال ببرد.

وی افزود:جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت ملی و حراست از مرزهای کشور جدی و غیرقابل پیش بینی است. شلیک موشک‌ها به مقر فرماندهی تروریست‌ها، بزرگترین پیام برای حامیان آنها داشت تا دریابند در موضوع دفاع از امنیت ملی و حراست از مرزهای کشور جدی و غیرقابل پیش‌بینی هستیم.

کاتب بیان داشت :حمایت قاطع نمایندگان مجلس و طیف ها و گروه های مختلف در سطح جامعه ایران نشان دهنده یکپارچگی و اتفاق نظر و انسجام مثال زدنی آحاد ملت در برابر دسیسه های شوم بیگانگان دربر هم زدن آرامش مثال زدنی ایران است.

 وی در پایان گفت: سپاه پاسداران همیشه مایه افتخار ملت و انقلاب اسلامی ایران بوده است و این حرکت هوشمندانه و مقتدرانه سپاه  تنها  انتقام کوچکی از داعشی ها به رهبری اصلی اش یعنی  امریکا و عربستان در منطقه بود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها