خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرمسار:

حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس سیلی دوباره به دشمن است

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس سیلی محکم به دشمن است، گفت: حساسیت کشورها به مسأله قدس از اهمیت آن حکایت دارد و امروز مسأله فلسطین دغدغه جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۳۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

مجید ناظریه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، به مناسب روز جهانی قدس بیان داشت: حضرت امام خمينيی(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامگذاری کرد و با اعلام این روز مصیبت فلسطین را به جهان اسلام معرفی کرد و مبارزه با اسرائیل و دفاع از مردم فلسطین را یک تکلیف دانست.و از بسیجیان این شهرستان خواست تا حضور حداکثری داشته باشند تا جواب حادثه تروریستی تهران را به دشمن بدهند.

وی تصریح کرد: قدس قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان است و حمایت از اسرائیل خیانت به اسلام است.

فرمانده سپاه گرمسار افزود: ملت فلسطین نیز همچون دیگر ملتها حق تعیین سرنوشت برای خود دارد و همه مسلمانان جهان باید دست در دست هم دهند و اسرائیل را نابود کنند.

ناظریه افزود: روز قدس و حضور در راهپیمایی نقطه اتحاد مسلمانان را نشان می‌دهد و حضور پررنگ مردم در این راهپیمایی سبب می‌شود، دشمن از اهداف شوم خود که ضربه زدن به اسلام است عقب‌نشینی کند.

فرمانده سپاه گرمسار در پایان از زمان و مسیر راهپیمایی خبر داد: راهپیمایی روز قدس در شهرستان گرمسار نیز همچون دیگر شهرها با شوری عظیم برگزار خواهد شد و مردم شهرستان از ساعت11 از گلزار شهدا تا میدان شهدا و مسجد جامع را راهپیمایی خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار