مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر:

برائت از ستمگران جهان فریاد روز قدس است

کد خبر: ۸۸۷۷۴۲۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: اعلام بیزاری و برائت از ستمگران جهان فریاد روز قدس است.

حجت الاسلام مهدی ولیخانی درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در مهدیشهر اظهار داشت: مراسم روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، مراسم برائت از مسلمانان جهان است که یکی از یادگارهای حضرت امام راحل اعلام روز جهانی قدس است که در جمعه آخر ماه مبارک رمضان مسلمانان جهان باید به میدان آیند ونفرت خود را از ظالمان جهان به ویژه رژیم غاصب اعلام نمایند.

وی گفت:مسلمانان جهان یک صدا،حمایت خود را از فلسطین وبیت المقدس اعلام می کنند ،این زبان واحد واحساس واحد همه مسلمانان جهان است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر با بیان اینکه مسلمانان در طول یک ماه با دشمنان داخل مبارزه می کنند افزود:باید با دشمنان بیرون هم مبارزه داشته باشند وبرائت بجویند.

ولیخانی در ادامه به سخنان امام خمینی (ره)در مورد روزقدس اشاره کردکه «روز قدس ،یک روز جهانی است ،روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد ،روز مقابله مستضعفین بامستکبرین است، روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرتها هشدار بدهیم اسلام دیگرتحت سیطره شما به واسطه عما ل خبیث شما واقع نخواهد شد».

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر همچنین به سخنی دیگر از امام اشاره کرد که «من روز قدس را روز اسلام وروز رسول اکرم(ص)می دانم و روزی است که باید ماتمام قوای خودمان را مجهز کنیم ومسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند».

ولیخانی افزود:مقام عظمای ولایت فرمودند «روز قدس از روزهای بسیار مهم وتعیین کننده است وسالهای متمادی است که سعی میشود مسئله قدس فراموش شود،اما روز قدس درست تیری است به قلب این توطئه».

وی خاطرنشان کرد: روز قدس، پشتوانه امنیت کشور ما هم هست، این را همه آحاد مردم عزیز بدانند یک نفری که روز قدس به خیابان می آیدبه سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاورد های انقلابش کمک می کند.

ولیخانی اضافه کرد: مردم ایران به عنوان متولیان روز قدس باید کاری کنند که برای دیگر ملت ها سر مشق شود چون هر سال ملت های دیگر در گوشه و کنار حتی در خود اروپا و جاهای دیگر به تبع از انقلاب اسلامی روز قدس را گرامی می دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: روز قدس ، روز جهانی مقابله ی مستضعفان علیه مستکبران است که باید همه ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان اجرا شود این روز بسیار مهم است و باید همیشه زنده نگه داشته شود چون دستور قرآن است که جهت رفع فتنه در سراسر جهان باید در مقابل ستمگران ایستاد.

ولیخانی با تاکید بر اینکه ،در جهان هر جا فتنه ای هست، هر جا جنگی است ،هر جا خون بی گناهان روی زمین ریخته میشود، هر کجا قتل و غارتی است و هر کجا کودک کوشی است ، رد پای اسرائیل در آنجا نمایان است.

وی خاطرنشان کرد: باید مسلمانان جهان برای محو شدن اسرا ئیل از صحنه روز گارباهم متحد شوند و کمک نمایند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر تصریح کرد: بر پایی روز قدس از جهاتی حائز اهمیت است که می توان با مبارزه با ظلم و فساد که دستور قرآن است با این کار عمل به دستور قرآن عمل می شود.

ولیخانی گفت: روز قدس روز اتحاد مسلمانان جهان است پس هر کس مسلمان است باید اتحاد خودش را با مسلمانان اعلام کند و در حقیقت روز قدس روز آشکار شدن قدرت مسلمانان است.

وی اذعان کرد: روز قدس است که مسلمانان ابراز وجود موثر دارند و وجود خودرا در جهان آشکار می کنندوروزی است که سبب بیداری اسلامی و بیداری مظلومان جهان می شود.

وی همچنین گفت: روز قدس روز اعتماد به نفس مسلمانان جهان است وروز ابراز نهی ازبزرگترین منکر که صهیونیست غاصب است که ریشه تمام نا آرامی ها در جهان است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر تأکید کرد: روز قدس ، روز ابراز نفرت قلبی و اقرار زبان و اقدام عملی علیه مستکبران جهان ، به ویژه آمریکا و اسرائیل است چون مردم روزه دار در عمل نفرت خودشان را اعلام می دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار