خبرگزاری بسیج: رسیدگی به ۱۸ هکتار فضای سبز آسایشگاه خیریه کهریزک با توجه به وسعت این فضا، نیاز به ساخت سیستم آبیاری تحت فشار " بارانی " دارد، انتظار می رود همانگونه که خیرین تاکنون پشتیبان این مرکز بوده اند، در این زمینه نیز این مجموعه را حمایت کنند.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۱۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ با اتمام کار فضای سبز محوطه ساختمان اداری جدید، سیستم آبیاری بارانی این بخش نیز فعال شد.

مهندس سید هادی بلادی مسئول فضای سبز آسایشگاه، بر پایی سیستم آبیاری بارانی را از ملزومات قطعی و مورد نیاز این حوزه اعلام کرد و گفت: باید هر چه سریعتر برای اجرای این پروژه اقدام صورت پذیرد.

وی درباره مزایای این سیستم گفت: استفاده کمتر از آب مصرفی، کنترل دقیق تر در نحوه آبیاری، جلوگیری از هدر رفت غذای خاک، امکان هوشمند کردن سیستم و نیز آبیاری در طول شب و... از مزایای سیستم آبیاری فضای سبز بزرگ آسایشگاه کهریزک است.

مهندس بلادی درباره وضعیت فعلی آبیاری نیز گفت: در حال حاضر حدود ۵۰ % از کل فضای سبز محوطه به صورت تحت فشار است که امید می رود با مساعدت خیرین و همراهان همیشگی مجموعه، این مهم بصورت کامل اجرا گردد تا شاهد بر طرف شدن محدودیتهای فعلی در آبیاری باشیم .

بلادی با اشاره به سایر اقدامات موجود در حوزه فضای سبز نیز گفت: علاوه بر برنامه ریزی های روزانه در رسیدگی به فضای سبز وسیع مجموعه، بزودی محوطه جدید فضای سبز جنب ارغوانها نیز زیبایی های خود را در کنار ساختمان جدید اداری نشان خواهد داد. زیبا سازی باغچه ها، گل کاری، چمن کاری و درختکاری انواع اقدامات باغبانی است که در این بخش به پایان رسیده است .

مسئول فضای سبز آسایشگاه در پایان تصریح کرد: تولید گل و گیاهان آپارتمانی نیز   انجام شده که بعد از توزیع تعداد مورد نیاز بخش ها، بقیه آن از طریق بخش گلخانه به فروش خواهد رسید.

ارسال نظرات