همزمان با شب بیست هفتم ماه مبارک رمضان مردم ولایتمدار شهرکرد با حضور در مسجد جامع از ساعت 23الی 3بامداد به مناجات و شب زنده داری پرداختند.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۱۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛دراین شب که آحاد برادران و خواهران بویژه جوانان حضور داشتند برای تعجیل در ظهور حضرت اباصالح المهدی(عج)،سلامتی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عزت مسلمانان جهان دست به دعا برداشتند.

مراسم احیا و شب زنده داری بیست هفتم ماه مبارک رمضان از ساعت 23 الی 3 بامداد با تلاوت نورانی قرآن مجید، قرائت دعای جوشن کبیر، سه شبانه روز نماز قضا و سخنرانی حجت الاسلام باقری و توسل قرآن برگزار شد.

شایان ذکراست:مراسم سخنرانی،مناجات و قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی تا آخرین شب از ماه نزول قرآن هر شب از ساعت22:30 الی 23:30 ادامه دارد.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، در حاشیه این مراسم گفت:مراسم سخنرانی و قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی از اولین شب ماه مبارک رمضان در مسجدجامع شهرکرد با سخنرانی و اجرای حجج اسلام محمدی ، احمدی و باقری آغاز و تا آخرین شب از ماه میهمانی الهی ادامه دارد و با قرائت دعای وداع با ماه نزول قرآن خاتمه می یابد.

حمیدرضا توسلی ادامه داد:در شب های جمعه ماه مبارک رمضان پس از اقامه نماز مغرب وعشاء، ضیافت افطاری، دعای کمیل و در شام های جمعه نیز ساعت23:30 زیارت آل یاسین برگزار شد.

وی افزود: مراسم لیالی با عظمت19-21 - 23 و27 ماه مبارک رمضان با حضور پرشور خیل روزداران بویژه جوانان عزیز هم از ساعت 23با تلاوت قرآن مجید، قرائت دعای جوشن کبیر، دعای توسل ، یک شبانه روز نماز قضا ، سخنرانی و توسل قرآن توسط حجج اسلام گودرزی -احمدی - محمدی و باقری (دعوت شده از قم، استان و تهران )برگزار شد.

توسلی گفت: اقامه نماز جماعت سه وقت، سخنرانی و بیان احکام پس از اقامه نماز جماعت عصر توسط حجج اسلام احمدی ، هاشمی و شاهسوند، همچنین جزء خوانی قرآن مجید همه روزه پس از اقامه نماز صبح با حضور نمازگزاران برادر و خواهر در مسجد جامع شهرکرد برگزارشد.

ارسال نظرات