خبرهای داغ:
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بیرجند:

هشدار به استکبار جهانی با اولین سیلی سپاه به داعش/ حضور مردم در روز قدس مقتدرتر از همیشه

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بیرجند با بیان اینکه پیام راهپیمایی روز قدس امسال با اقدام سپاه برعلیه داعش متفاوت است گفت: این حرکت به قدری امت اسلامی را وجد آورد که حتی حضور مردم در صحنه نسبت به سال های گذشته مقتدرتر و باشکوه تر می شود.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۱۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن تبریک روز بسیج اساتید و روز جهانی قدس اظهارداشت: مهمترین رسالت اساتید حفظ ارزش ها است.

وی عنوان کرد: چه اساتیدی که در بسیج پرونده دارند چه آنهایی که ندارند هر کس که دغدغه انقلاب، نظام و ارزش ها را دارد مهمترین تکلیفش این است که ارزش ها را در جامعه اسلامی نهادینه و گسترش دهد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بیرجند افزود: اساتید دلسوز و انقلابی باید در برابر توطئه های دشمن و حرکت های ضد ارزشی که گاهی اتفاق می افتد بایستند و نگذارند که این جریانات به ارزش های اسلام و انقلاب لطمه ای بزند.

وی تاکید کرد: اساتید بسیجی و انقلابی برای حفظ ارزش ها در خط مقدم هستند و باید به طریق اولی در این زمینه از دیگران پیشی بگیرند .

سیل خروشان مسلمانان جرثومه فساد را از سرزمین اسلامی تطهیر می کند

جعفری با اشاره به روز جهانی قدس اظهارداشت: در این موضوع که روز قدس ، جهانی است و ما هر روزه حرکت های ایضایی و به شهادت رسیدن مظلومانه مردم فلسطین را شاهد هستیم همگان خصوصا اساتید بسیجی که خط دهنده جامعه اطراف خود هستند باید در جهت این حرکت گام بردارند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بیرجند با بیان اینکه در این موضوع مهم جهان اسلام در سال های مختلف شاهد بودیم همگان پرشور و باشکوه در صحنه حاضر می شوند افزود: امیدواریم با این حرکت بتوانیم گام کوچکی در برابر این دینی که به مردم مظلوم فلسطین داریم برداریم.

وی با تاکید بر اینکه در روز جهانی قدس با فریادهای رسا و مشت های گره کرده نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و صهینیست جنایتکار اعلام می کنیم یادآور شد: همانطور که امام راحل فرمودند " اگر هر مسلمانی تنها سطلی آب بریزد اسرائیل را آب می برد" اگر قطره ها از سراسر جهان جمع شوند محصول آن دریایی می شود که سیل آن این جرثومه فساد را از سرزمین اسلامی تطهیر می کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بیرجند با بیان اینکه پیام امسال روز قدس با سال های قبل متفاوت است گفت: گرچه بارها رهبر معظم انقلاب فرمودند " ایران با کشورهای دیگر قابل مقایسه نیست و این چنین زورگویان جهان فکر نکنند که می توانند به ایران سیلی بزنند و در مقابل آن بایستند".

استکبارجهانی می خواست به امنیت و اقتدار ایران سیلی بزند

وی تصریح کرد: علارغم اینکه استکبار جهانی خودشان را به خواب می زدند و گویا می خواستند در عمل خلاف فرمایش رهبری را نشان دهند؛ با کاری که از طرف عزیزان سپاه با هدف گیری دقیق در نقطه ای که تکفیری ها حضور داشتند انجام شد؛ فهمیدند ایران همچون گذشته نیست و اگر حرفی بزند عمل هم می کند.

جعفری ادامه داد: ساعاتی بعد از ایراد سخنرانی رهبر انقلاب در جمع خانواده های معزز شهدا که فرمودند " ما به داعشی ها سیلی خواهیم زد" با نشانه گیری دقیق و صحیح این اقدام انجام و اولین سیلی به تکفیری ها وارد شد.

اولین سیلی سپاه به داعش هشدار بود

وی بیان داشت: این هشدار را به دشمن می دهد که اگر باز هم به خودشان نیایند ایران آمادگی دارد هر جا که این نوع ظلم و جور اتفاق بیفتد اجازه ندهد خون مظلومی روی زمین بماند و انتقام آن گرفته نشود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بیرجند اظهارداشت: امیدواریم استکبار جهانی به خود بیاید و نگذارد امت اسلامی رنج های دیگری از اقدامات انسان های جاهل و تکفیری شاهد باشد و خون های بیشتری ریخته شود.

وی با بیان اینکه پیام راهپیمایی روز قدس امسال با این حرکت سپاه متفاوت است گفت: این حرکت به قدری امت اسلامی را وجد آورد که حتی حضور مردم در صحنه نسبت به سال های گذشته مقتدرتر و باشکوه تر می شود.

جعفری اضافه کرد: فردا جمعه دوم تیرماه مردم به هر طریقی خود را به اجتماع در خیابان ها می رسانند و با شعار " مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" صفوف به هم پیوسته را تشکیل می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها