بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز به مناسبت روز قدس
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز به مناسبت روز قدس بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۱۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی البرز؛ متن بیانیه به شرح ذیل است؛

بسم الله الرّحمن الرّحیم
فلسطین پاره تن اسلام است. امام خمینی (ره)

روز قدس روز تجلی قدرت اسلام، روز وحدت مسلمانان جهان، روز خروش آزادگان عالم در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی است.

روز قدس یکی از آرمان های انقلاب اسلامی می باشد که به تدبیر حضرت امام خمینی (ره) همه ساله مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صحنه می آیند تا اندام استکباران جهان را به لرزه در آورند.

امروز در حالی به استقبال برگزاری یوم الله قدس می رویم که مستکبرین جهان به سرکردگی آمریکای جنایتکار در غرب آسیا مسلمانان را غرق خون می کنند تا تلاش کنند مساله اول اسلام به فراموشی سپرده شود و سگ هار منطقه بدون دغدغه به کودک کشی و غصب اراضی اشغالی خود ادامه دهد.

اینک در این برهه از زمان که چهره برخی مرتجعان منطقه ای در حمایت از گروه تروریستی و تکفیری داعش و رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل نمایان شده است، مسلمانان جهان باید با وحدت و همدلی و با حضور میلیونی خود در روز جهانی قدس به دشمنان اسلام و غاصبان فلسطین اشغالی نشان دهد همچنان فلسطین را مساله اول اسلام می دانند و متحد و ید واحده در برابر دشمنان هستند.

اینک به دشمنان اسلام و انقلاب اعلام می داریم آزاد سازی فلسطین و قدس اشغالی از چنگال ستمگران یکی از آرمان ها و خط قرمز های جمهوری اسلامی ایران است و این مهم به هیچ وجه ممکن قابل مذاکره نیست و این مصداق آیه: (ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم) است.

ما دانشجویان بسیجی استان البرز ضمن انزجار از رژیم منحوس اسراییل، از آحاد ملت بزرگ ایران به خصوص دانشجویان دعوت می کنیم با حضور خود در راه پیمایی روز قدس بار دیگر با آرمان های امام راحل، انقلاب اسلامی و امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) بیعت نمایند و به مستکبرین بگویند این جمهوری اسلامی ایران است که به دشمنانش سیلی خواهد زد.
 
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز
ارسال نظرات