بیانیه اقشار بسیج استان مرکزی به مناسبت روز قدس
در بیانیه اقشار بسیج استان مرکزی برای روز قدس آمده است: روز قدس روز تجلی وحدت اسلامی و همبستگی امت مسلمانان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین است.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۰۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اقشار مختلف بسیج سپاه روح‌الله استان مرکزی در استانه روز قدس با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در این راهپیمایی روز جهانی قدس را نماد وحدت، مقاومت و اراده امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی تا آزادسازی قدس شریف دانستند.

در متن این بیانیه آمده است:

«روز جهانی قدس» در حالی از راه می‌رسد که روزها و شب‌های ماه مبارک رمضان علاوه بر سرسزمین قدس بر دیگر سرزمین‌های اسلامی چون سوریه، عراق، بحرین و... رنگ خون گرفته و چنان در مقابل سکوت بی‌شرمانه مدعیان حقوق بشر و دولت خود فروخته عرب، شاهد وحشی‌گری و سفاکی رژیم منحوس و درد منش اسرائیل است.

اسفبارتر از درد منشی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل، سکوت و همراهی وقیحانه محافل بین‌الملل و مدعیان حقوق بشر و دولت‌های غربی از آنان است.

تردیدی نیست همزمانی جنایات جنگی صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی با جنگ تروریستی عراق و سوریه و جنایات داعش و تروریست‌های تکفیری در این کشورها، بیانگر حرکت منطقه به سمت وقوع یک تحول بزرگ در آینده‌ای نزدیک است که از مشخصات آن می‌توان بر هم خوردن معادله قدرت به نفع مقاومت اسلامی و به ضرر آمریکا، اروپا، ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی دانست.

اما وعده الهی حق است و حفل ناپذیرو حقیقت آن است که رژیم صهیونیستی در تعلل و رخوت همیشگی اعراب بی مایه و حمایت وقیحانه آمریکا و شرکای اروپائی اش طرفی بر نخواهد بست و دور نیست زمانی که این غده سرطانی به مدد خداوند منان و مقاومت سلحشورانه ملت مظلوم فلسطین از صحنه روزگار محو شود.

امروز کماکان مهمترین مسأله مسلمین، مسأله قدس است و روز قدس روز تجلی وحدت اسلامی و همبستگی امت مسلمانان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین است.

به همین منظور بسیجیان و اقشار مختلف بسیج سپاه روح‌الله استان مرکزی در روز قدس همراه با موج خروشان و توفنده امت اسلامی به ویژه ملت مسلمان و موحد ایران بالاخص مردم استان مرکزی در راهپیمائی دشمن شکن روز قدس شرکت می‌نماید تا ضمن بزرگداشت این روز الهی، خشم و نفرت خود از کانون‌های ظلم و تجاوز دولت‌های استکباری و تجاوز به حقوق مظلومین و ستمدیدگان را با حضور پرشور در راهپیمائی روز جهانی قدس به نمایش گذاشته و با فریاد و خروش انقلابی خود بر سر نظام سلطه و تجاوز، غریو برائت سر دهند.

اقشار مختلف بسیج اعم از بسیج جامعه زنان، بسیج ورزشکاران، بسیج دانش‌آموزی، بسیج پیشکسوتان، بسیج علمی و پژوهشی، بسیج اصناف، بسیج فرهنگیان، بسیج مداحان، بسیج رسانه، بسیج کارمندان، بسیج جامعه پزشکی، بسیج مهندسین صنعت و کشاورزی، بسیج اساتید، بسیج کارگران، بسیج هنرمندان، بسیج اساتید، بسیج طلاب و روحانیون و بسیج حقوقدانان ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از کلیه ورزشکاران عزیز ولایت‌مدار دعوت می‌نماید تا همگان با امت خدا جوی ایران اسلامی و سایر کشورهای مسلمان در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات