مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود:

مسلمانان با شرکت در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان رژیم غاصب قدس خواهند زد

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود گفت: مردم مسلمان در اقصی نقاط جهان با شرکت با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان رژیم اشغالگر قدس خواهند زد.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۰۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان محمد جلیل مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار بسیج دانشجویی گفت:مبارزه با استکبارجهانی و دررأس آنها آمریکا و رژیم اشغالگر قدس وظیفه هر مسلمان انقلابی وآزاده در جهان است.
محمد جلیلی افزود: همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فرموده اند:"روزقدس روزی است که باید به همه قدرت ‌ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و اعمال خبیث شما نیست" ودر واقع این روز، روز احیاء اسلام ناب محمدی  و فریاد آزادی خواهی در سراسر جهان است.
وی در ادامه اضافه کرد: قطعا مسلمانان در سراسر جهان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اتحاد امت اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد و مشت محکمی بر دهان رژیم غاصب قدس و آمریکای جهانخوار خواهند زد.
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان در پایان با دعوت از همه اقشار و شهروندان به ویژه دانشجویان و جامعه دانشگاهی به شرکت در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد : مطابق وعده الهی، قطعا مستضعفین جهان در نهایت پیروز این میدان خواهند بود و  امیدواریم به زودی شاهد نابودی و زوال متجاوزین وغاصبین قدس شریف باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار