خبرهای داغ:
بیانیه:

روز قدس آرمان فلسطین را زنده نگه می دارد

در این بیانیه آمده است که امروز با تشکیل ارتش قدرتمند خط مقاومت در منطقه جریان جهان اسلام به سمتی پیش می رود که دست پلید و خباثت آلود استکبار را از منافع و منابع کشورها کوتاه کند و با راهپیمایی روز قدس جهان آرمان فلسطین را زنده نگه می دارد.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۷۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سپاه صاحب الامر(عج) به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.
 در این بیانیه آمده است  امروز با تشکیل ارتش قدرتمند خط مقاومت در منطقه جریان جهان اسلام به سمتی پیش می رود که دست پلید و خباثت آلود استکبار را از منافع و منابع  کشورها کوتاه کند و با راهپیمایی روز قدس جهان آرمان فلسطین را زنده نگه می دارد.
در این بیانیه تاکید شده است: روز جهانی قدس طبق فرموده امام راحل  مسئله اساسی جهان اسلام است و اسراییل باید از صحنه روز گارمحو شود تا این غده سرطانی که عامل تشنج در جهان و منطقه بوده برچیده شود.
در ادامه این بیانیه  یاد آور شئده است: نزدیکی روز جهانی قدس و شلیک موشک به قلب تروریست های دست پرورده آل سعود و اسراییل  و نزدیکی  آن با روز جهانی قدس اسراییل را به لرزه در آورد و جهان را متقاعد کرد که قدرت جمهوری اسلامی با دستان بلند سپاه ، بسیج ، ارتش و نیروی انتظامی توانیی هدف قرار دادن هر متجاوزی را در هر نقطه ای از جهان دارد .
سپاه صاحب الامر ضمن گرامی داشت روز قدس از تمام اقشار مختلف ملت ایران اسلامی و استان قزوین ارجمند و شهید پرور دعوت می کند تا دررکاب ولایت فریاد های خود را بر سر آمریکا و اسراییل بزنند امروز جهان اسلام اسیر دست خود فروختگانی بوده که با رقص شمشیر ملت های مسلمان را قربانی اهداف شوم استکبار می کنند.
در پایان این بیانیه یاد آور شده است: ایران اسلامی از تمام جریانات و سلایق سیاسی در کنارهم به پیش خواهند رفت ومسیر انقلاب را با فرماندهی امام گونه امام خامنه ای ادامه خواهد داد.
1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها