خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف استان همدان مطرح کرد

روز اصناف فرصتی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف

مسئول بسیج اصناف استان همدان گفت: روز اصناف فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی است .
کد خبر: ۸۸۷۷۲۶۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان همدان به‌مناسبت فرا رسیدن روز اصناف پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:«ازدوران قدیم تا دوران حاضر، کسبه در کشور ما، جزو قشر های متدین بودندو هستند».

اصناف و بازاریان از دوران گذشته تا به امروز همواره درتاریخ این مرز و بوم نقش بی بدیل و سازنده ای از خود نشان داده و هم اکنون نیز هرچه به جلو حرکت می‌کنیم شاهد شکوفایی و نقش آفرینی و حضور پررنگ اصناف در چرخه‌های مختلف اقتصاد هستیم.

بی‌شک اصناف و بازاریان به عنوان بخش عظیمی از مردم با برخورداری از روحیه مذهبی و دینمداری، نقش مؤثر خود را در برهه‌های مختلف تاریخ میهن بزرگ ایران و خصوصاً در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تداوم این نهضت و انقلاب الهی نشان داده و به اثبات رسانده‌اند.

برای داشتن اقتصادی سالم و پویا، باید به بخش صنوف کشور توجه بیشتری شود و می‌توان به همت همه بازاریان و همراهی متصدیان این امر با یک برنامه‌ریزی اصولی و مدون، از پتانسیل عظیم این قشر عظیم استفاده کرد و از آن برای بهبود فضای کسب و کار و تولید اشتغال استفاده بهینه کنیم.

حضرت امام خمینی (ره) در کلامی گهربار از بازاریان و اصناف به عنوان بازوان نهضت این قشر زحمتکش نیز چه در قبل از انقلاب و چه در دوران پیروزی و پس از آن و بالاخص در ایام دفاع مقدس و روزهای سازندگی نشان دادند که پیوندی ناگسستنی با بدنه نظام و آحاد جامعه اسلامی دارند.

روز اصناف فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی است .

اینجانب ضمن تبریک این روز، امیدوارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» خوانده می شود، با تکیه بر توان و تخصص صاحبان صنوف و حمایت دولت شاهد رونق تجارت، منافع اقتصادی و تقویت واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی باشیم تا گامی بلند در مسیر مهم اقتصاد مقاومتی برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات