خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مهدی صادقپور گفت: روز جهانی قدس، بعنوان عامل و نمادی از نمایش وحد ت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از آرمان مقدس آزادی فلسطین و قدس عزیز است.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۲۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
مهدی صادقپور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار داشت: روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل است که همه ساله در آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان فریاد ظلم ستیزی و دفاع از مردم ستمدیده ی فلسطین در جهان طنین افکن می شود، نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، ظلم رژیم زور گو و جعلی اسرائیل را از یک منازعه به موضوعی جهانی تبدیل کرد.
وی خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس، بعنوان عامل و نمادی از نمایش وحد ت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از آرمان مقدس آزادی فلسطین و قدس عزیز است.
صادقپور یادآور شد: امسال روز قدس، فریادی رساتر و خروش بیشتری را می طلبد، چرا که دنیای کفر و استکبار و صهیونیسم در برابر اقتدار و عظمت روزافزون اسلام و مسلمین جهان و منطقه تمام امکانات شیطانی خود را در راه تخریب و ترور و شرارت و تفرقه افکنی به کار گرفته است و رژیم اشغالگر قدس بر طبل جنگ و جنایت می کوبد.
این مسوول تأکید کرد: دشمن به دنبال این است تا وحدت اسلامی در بین امت اسلامی شکل نگیرد، امروز کشورهای استکباری با بوجود آوردن داعش و گروهک های تکفیری بدنبال اسلام آمریکایی است تا اسلام ناب محمدی بوجود نیاید. روز قدس در سال های متوالی در حال برگزاری است و همه ملت در روز جمعه آخرین ماه مبارک رمضان به میادین می آیند و این حرکت برگرفته از کشور جمهوری اسلامی ایران است.
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: روز جهانی قدس تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن و اعلام پایبندی ملت ایران به آرمان های بلند انقلاب اسلامی و آمادگی همه جانبه و سلحشورانه برای دفاع از حقوق مسلم خود در حوزه های مختلف و مقابله سخت و پیروزمندانه با تهدیدات ناشی از حیله گری ها و خطاهای محاسباتی جبهه دشمن است.
وی افزود: روز قدس ، نماد بيداري ، آگاهي و اتحاد عظيم جهان اسلام در مقابل دشمن حقيقي اسلام است . روز قدس ، روز رسوايي مجامع به اصطلاح بين المللي و مدعيان دروغين حقوق بشري است كه ساليان دراز در برابر اقدامات تروريسم بين المللي رژيم كودك كش صهيونيستي سكوت اختيار كرده اند و اقدام جوانان فلسطيني در دفاع از خانه و كاشانه خود را تروريسم معرفي مي كنند .
صادقپور در پایان ضمن دعوت ازعموم مردم شهرستان قزوین جهت حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطر نشان کرد: بسیجیان شهرستان قزوین از شهرهای اقبالیه، محمودآباد، کوهین، طارم، الموت و اقبال شرقی هم نیز همگام با سایراقشار مردم شهید پرور کشور عزیزمان با شکوه و اقتدار در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.
4001/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها