روز قدس روز آشکار شدن خیانت های شوم استکبار جهانی است که می‌خواهند به هر شکل ممکن امت اسلامی را به نقطه تضعیف بکشانند .
کد خبر: ۸۸۷۷۲۲۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه خدابنده روز قدس را یادگار و حاصل دوراندیشی و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: مسئله فلسطین محور وحدت مسلمانان جهان است.

ولی اله ابراهیمی افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز جمعه آخر ماه مبارک رمضان که توسط بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به نام روز قدس نامگذاری شده نماد همبستگی عموم مسلمین جهان است و هدف امام (ره) از این نامگذاری بازخوانی ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین، عدم فراموشی این موضوع و تنویر افکار عمومی جهان در این راستا بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت آگاهی ‌بخشی متناسب با شرایط روز در خصوص مسئله فلسطین اظهار داشت: به رغم تلاش‌های گسترده و سناریوهای متعدد استکبار جهانی ، صهیونیسم و تعدادی از کشورهای عرب منطقه در به انحراف کشاندن افکار عمومی جهانیان و توجیه جنایات صهیونیسم علیه ملت مظلوم فلسطین تحت عنوان دفاع از خود فلسطین همچنان محوری اصلی جهان اسلام است.

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه روز قدس نماد رویارویی جهان اسلام با رژیم غاصب صهیونیستی است تصریح کرد: روز قدس روز آشکار شدن خیانت های شوم استکبار جهانی است که می‌خواهند به هر شکل ممکن امت اسلامی را به نقطه تضعیف بکشانند .

وی افزود: با توجه به اقدام های اخیر دشمنان در منطقه به خصوص سوریه، یمن و عراق و کشتار مردم بی‌گناه توسط تکفیری‌‌ها و داعشی‌ها، حضور در راهپیمایی روز قدس پاسخ دندان شکنی به جنایات علیه مسلمانان است

ابراهیمی با اشاره به اقدامات ضد انسانی گروه های صهیونیستی تکفیری در منطقه بیان داشت: موسسان و حامیان اصلی گروه های تکفیری در منطقه قدرت های مستکبر و رژیم منحوس صهیونیستی هستند و یکی از اهداف تشکیل این گروه ها این است که مسئله قدس به فراموشی سپرده شود.

وی با بیان اینکه هر جا از منطقه جنگ و خونریزی وجود داشته باشد ردپای اسرائیل و حامی اصلیش آمریکا به چشم می خورد افزود: در هر نقطه از خاورمیانه حرف کشت و کشتار و سرکوب مردم در میان باشد در آن جا حتما اسرائیل و آمریکا حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه خدابنده حضور پرشور مردم با زبان روزه در راهپیمایی روز قدس را نشان از ایمان، بصیرت و ولایتمداری آنان دانسته و بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از آن دارد که هنوز هم دشمن اصلی ما اسرائیل و آمریکاست.

ابراهیمی تاکید کرد: مردم شهرستان خدابنده همگام و همزمان با سراسر کشور اسلامی، روز جمعه همچون سالهای گذشته حضوری گسترده در اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهند داشت.

ارسال نظرات