خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین:
حجت الاسلام حسین عدالتی گفت: طبق فرمایش امام راحل و هم چنین مقام معظم رهبری همه ی مسلمانان جهان باید برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، ایجاد همبستگی و وحدت بیشتر بین مسلمانان و نیز تاثیری که این روز در سرنوشت همه ی مسلمانان دارد.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۱۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در گفتگو با خبرگزاری بسیج در قزوین، ضمن گرامی داشت روز قدس گفت: آخرین جمعه ماه رمضان یادآور حضور حماسی مردم به پیروی از گفتار ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) برای رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیسم و پایان دادن به درد و رنج مردم مظلوم فلسطین و محو رژیم اشغالگر قدس است.
وی بیان کرد: طبق فرمایش امام راحل و هم چنین مقام معظم رهبری همه ی مسلمانان جهان باید برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، ایجاد همبستگی و وحدت بیشتر بین مسلمانان و نیز تاثیری که این روز در سرنوشت همه ی مسلمانان دارد.
این مسئول اظهار کرد: روز قدس باید همچون شب قدر برای مسلمین مهم و با ارزش باشد؛ چرا که به حمایت از مسلمانان بی دفاع در آموزه های دینی تاکید فراوانی شده است، ما باید در این روز با تمام قوا در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و انزجار و برائت خود را از رژیم ستمگر صهیونیست به تمام جهان نشان دهیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) یادآور شد:  روز قدس، روز کوتاه کردن دست اسرائیل از فلسطین است، قدس از روز های مهم و تعیین کننده برای همه جهانیان است که می تواند سبب بیداری ملت ها گردد و همچنین این روز، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
عدالتی شربیانی روز قدس را روز ایستادگی مسلمانان در مقابل دشمن دانسته و خاطر نشان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی این روز، به مردم فلسطین نشان می دهند تنها نیستند و مسلمانان جهان اعم از کوچک و بزرگ، زن و مرد همواره در کنارشان هستند و از آن ها حمایت می کنند.
وی با بیان اینکه باید وحدت بین مسلمانان حفظ شود، گفت: دشمن در سراسر کشورهای اسلامی به دنبال بر پا کردن فتنه و تفرقه بین مسلمانان است و قصد دارد وحدت جهانی مسلمانان را از میان بردارد، در این میان حفظ وحدت جهان اسلام از اوجب واجبات است و همه مسلمانان جهان باید در مقابل استکبار جهانی بایستند و تلاش کنند این وحدت را از دست ندهند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در خاتمه تأکید کرد: قطعا ملت ایران در روز جهانی قدس با طنین‌ انداز کردن شعارهای «هیهات مناالذله»، «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اعلام خواهند کرد که همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلا حفظ کرده و با پیروی از امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» در برابر نظام سلطه ایستادگی خواهند کرد.
4001/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها