بيانيه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ایجرود به مناسبت روز قدس:
روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۱۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بيانيه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ایجرود به مناسبت روز قدس آمده است:

بسم‌ الله ‌الرحمن‌ الرحيم

تاوان بي‌توجهي‌هاي مسلمانان ديروز، نسبت به قبله اول خود، امروز به قيمت خون‌هاي بي‌گناه و فشارهاي بي‌حد و محرويت‌هاي ضدبشري پرداخته مي‌شود.

ملت غيور و سلحشور ايران اسلامي روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراييل غاصب نمي‌داند كه اسراييل و صهيونيسم، حقيرتر از آن است كه نياز به اين‌ همه تجهيز باشد؛ بلكه روز قدس روز مبارزه با استكبار جهاني و حمايت از مستضعفين جهان است.

سپاه ناحیه ایجرود نيز با حضور خود در تمامي صحنه‌ها و جلوه‌هاي مبارزه و معارضه، بارزترين شكل تعهد را به نمايش خواهند گذاشت

روز قدس نماد آزادي‌خواهي، وحدت و همدلي امت اسلامي است و مسلمانان جهان همه‌ ساله راهپيمايي گسترده ای در جهان ضمن اعتراض به اشغالگران، آزادي قدس شريف از چنگال رژيم صهيونيستي را مطالبه مي‌كنند.

امت اسلامي و ساير ملل آزادي ‌خواه و عدالت‌طلب جهان با شركت در راهپيمايي روز قدس امسال بلندتر از هميشه فرياد نابودي اين غده سرطاني را سر مي‌دهند و ضمن همدردي با ملت مظلوم فلسطين ، برآزادي قدس شريف و همه اراضي اشغالي و احقاق حقوق تضييع شده آنان تاكيد مي‌كنند.

بدینوسیله ضمن اعلام حضور گسترده بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه در راهپیمائی عظیم روز جهانی قدس ، ازکلیه مردم شریف و هوشیار نیز برای خلق حماسه ای دیگر در روز قدس دعوت می نمائیم .

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه ایجرود طی بیانیه ای به مناسبت روز قدس نوشت:ملت غيور و سلحشور ايران اسلامي روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراييل غاصب نمي‌داند كه اسراييل و صهيونيسم، حقيرتر از آن است كه نياز به اين‌ همه تجهيز باشد؛ بلكه روز قدس روز مبارزه با استكبار جهاني و حمايت از مستضعفين جهان است.

ارسال نظرات