جامعه مهندسین صنعتی ، عمران و معماری بسیجی استان ایلام، با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی و مردم دیگرکشورهای جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « روز جهانی قدس، روز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین، زوال قطعی رژیم صهیونیستی » سر خواهیم داد.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۰۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، بیانیه سازمان بسیج مهندسین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بماسبت روز جهانی قدس به شرح ذیل است:

"روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های سفاک و جنایتکار و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌ به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

رژیم غاصب صهیونیستی و سردمداران زر و زور و تزویر به سرکردگی شیطان بزرگ و دول غرب، مردم مظلوم فلسطین را به مسلخ بردند و متأسفانه بعضی سران شکم باره و دنیا طلب عرب شاهد تجاوز، قتل و نسل کشی مردم غیر نظامی و بی پناه فلسطین هستند و افتخار نوکری و خوش خدمتی شیاطین بر سینه دارند.

رژیم کودک کش صهیونیست باید بداند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: "مسئله فلسطین همچنان یک مسئله‌ی اصلی برای جمهوری اسلامی ایران است و هیچ‌گاه از دستور کار نظام خارج نخواهد شد. مسئله‌ی فلسطین عرصه‌ی یک مجاهدت واجب و لازم اسلامی است و هیچ حادثه‌ای ما را از مسئله‌ی فلسطین جدا نخواهد کرد"( سالگرد رحلت حضرت امام(ره)، 14/3/94).

رژیم رو به زوال صهیونیست که از حامیان اصلی تروریست¬های داعش و سلفی است و حکام عرب خود فروخته منطقه باید بدانند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره جواب ظلم را خواهد داد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: " این‌ها ملت ایران را نشناختند؛ این‌هایی که تازه در آمریکا سر کار آمده‌اند، مثل این کسانی که تازه وارد عالَمِ چاقوکشی شدند، این چاقوکشان تازه‌کار، بی‌تجربه، که به هرجا می‌رسند یک نیش چاقویی می‌زنند؛ نمی‌فهمند چه‌کار دارند می‌کنند، تا وقتی که توی دهانشان بخورد. وقتی توی دهانشان خورد آن‌وقت می‌فهمند حساب چیست، کتاب چیست. شما ببینید از اول انقلاب این کسانی که در آرزوی نابودی جمهوری اسلامی بودند و حالا در اعماق جهنم هستند و از این دنیا با حسرت و ناکامی رفته‌اند چقدر هستند. جمهوری اسلامی با اقتدار کامل ایستاده است. بعد از این هم همین‌جور خواهد بود. این را بدانند، همه بدانند؛ هم دشمن بداند، هم دوستان با اخلاص بدانند، هم آن دوستانی که گاهی دلشان می‌لرزد بدانند؛ جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است و بدانید آن‌ها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند، ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد. (28/03/96)". و همانگونه که همگان شاهد عملیات موشکی میان برد زمین به زمین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پایگاه¬های موشکی در استانهای کرمانشاه و کردستان بودند، تروریست های تکفیری مورد هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار گرفتند و ایران عزیزمان، قدرت خود را به رخ تمامی متجاوزان کشید و درس خوبی به ایادی استعمارگر و همچنین رژیم غاصب صهیونیست نشان داد، که اگر جمهوری اسلامی ایران بخواهد به راحتی می¬تواند آنها را مورد هدف قرار داده و نابود کند(انشاا...).

ما جامعه مهندسین صنعتی ، عمران و معماری بسیجی استان ایلام به همراه سایر متخصصین متعهد، آزاده و دلسوز ایران اسلامی با الهام از مکتب ناب محمدی (ص) و اندیشه های استکبار ستیزی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) ضمن همدردی با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی و مردم دیگرکشورهای جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « روز جهانی قدس، روز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین، زوال قطعی رژیم صهیونیستی » سر خواهیم داد و از آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه و روزه‌دار به ویژه قشر مهندسین صنعتی ، عمران و معماری سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام نیز دعوت می‌نمائیم تا در این برهه حساس به یاری مظلومان و مخاصمت با ظالمان به پاخواسته و با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند، که این اقدام موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی میگردد."

«والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

ارسال نظرات