خبرهای داغ:
با نزدیک شدن به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس سپاه حضرت جوادالائمه (ع) از آحاد مردم غیور استان خراسان شمالی جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل می آورد تا بار دیگر با فریاد مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی به گوش جهانیان برسانند باشد که در آینده ای نه چندان دور این غده چرکین از صحنه روزگار محو گردد.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۵۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

بسمه تعالی

بیانیه

تنها راه نجاتقدسشریف، مبارزه و مقاومت است و دیگر راه‌ها، بی‌سرانجام و عقیم است. مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)

روز جهانی قدس ، نماد وحدت، مقاومت و اراده امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی تا آزادسازی قدس شریف است. مسئله فلسطین مسئله یک سرزمین محدود نیست بلکه مسئله تمام جهان اسلام است جهانی که نگران چپاول ارزشهای اسلامی و البته انسانی است ، ارزشهایی که نباید گذاشت زیر چکمه نظامیان غاصب صهیونیستی به فراموشی سپرده شوند.

قدس شریف امروز به نماد مقاومت در برابر تفکر استعمارگران جهان تبدیل شده ؛ نمادی که دیگر متعلق به تنها جامعه اسلامی نیست بلکه همه مردم آزادی خواه و روشن ضمیر دنیا آن را می شناسند . و اکنون پس از گذشت 37 سال ، دور اندیشی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس در عرصه استکبارستیزی و ظرفیت‌سازی برای استیفای حقوق فلسطین مظلوم بیش از پیش برای همگان آشکار شده است.

امروز رویای تشکیل "خاورمیانه بزرگ" و "اسرائیل از نیل تا فرات" رنگ باخته است و تنها راهبرد موفق در حل مسأله اول جهان اسلام تمکین و تحقق راهبرد "فلسطین از بحر تا نهر"، بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود و برگزاری یک همه پرسی فراگیر و آزاد در تعیین سرنوشت کشور با اراده خود آنان است.

سپاه حضرت جوادالائمه (ع) از آحاد مردم غیور استان خراسان شمالی جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل می آورد تا بار دیگر با فریاد مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی به گوش جهانیان برسانند باشد که در آینده ای نه چندان دور این غده چرکین از صحنه روزگار محو گردد.

وعده ما راهپیمایی عظیم و دشمن شکن روز قدس

روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی
ارسال نظرات
پر بیننده ها