دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

سپاه پاسداران دل مردم را شاد کرد/ حمله موشکی پیامی روشن به دشمنان

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره موضوع حمله موشکی ایران به مواضع داعش در سوریه، گفت: سپاه پاسداران داعش و متحدانش را گوش مالی داد و دل همه مردم را شاد کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۲۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی ضمن بیان اینکه عملیات موشکی علیه مواضع داعش در سوریه نخستین عملیات فرامرزی نظامی ایران پس از دفاع مقدس است، بیان کرد: ازاین‌جهت، حمله موشکی به داعش اهمیت فراوانی پیدا می‌کند چراکه این نخستین بار بود که پس از ربع قرن ایران به حمله‌ای نظامی دست می‌زند و قطعاً این حمله حاوی پیام‌های بی‌شماری برای کشورهای منطقه و دنیا است.

وی افزود: به دنبال اقدامات کور داعش در مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی(ره) طبیعتاً باید هم داعش تنبیه می‌شد و هم حامیان آن اعم از آمریکا و هم برخی کشورهای حاشیه خلیج مانند عربستان، دنیا موضع ایران اسلامی در رابطه با داعش و تروریسم جهانی و حامیان آن را می‌دانست و این به نظر بنده نخستین انگیزه حمله موشکی ایران به داعش بود.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه حمله موشکی ایران به داعش در برهه زمانی خاص و ویژه‌ای صورت گرفته که این نیز دارای پیام‌های ویژه‌ای است، گفت: پیرو سفری که ترامپ به عربستان داشت و اراجیفی که برخی سران عرب در خصوص ایران بیان داشتند، به‌واقع نیاز بود که جمهوری اسلامی ایران به‌نوعی اقتدار خود را به رخ دشمنان بکشد لذا این حملات موشکی برنامه‌ریزی و اجرا شد.

حسینی شاهرودی تأکید کرد: عربستان، آمریکا و متحدانش در این خیال بودند که با مصوباتی شامل تمدید و توسعه تحریم‌های ایران و حتی تهدید امنیتی و نظامی این کشورها می‌توانند ایران را به انزوا ببرند اما مشاهده کردیم که موشک‌های نقطه زن ایران چگونه مواضع این کشور را در قبال تروریسم جهانی به سرکردگی آمریکا و حمایت عربستان اعلام کرد و چگونه اقتدار ایران را به رخ کشید.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود تودهنی محکمی به آمریکا زدند و رئیس‌جمهور آن کشور را به چاقوکش تازه‌واردی تعبیر کردند که خبر ندارد دوران بزن و در رو تمام‌شده است، لیکن این موضع رهبری نظام بسیار واضح بود از سوی دیگر نیروهای نظامی ما می‌بایست اقتدار خودشان را نشان می‌دادند و درمجموع این دو انگیزه باعث شد تا ایران با شلیک شش موشک اقتدارش را به رخ بکشد.

عضو خانه ملت تأکید کرد: این حمله موشکی ازآن‌جهت اهمیت دارد که همیشه اقتدار موشکی ایران در آزمایش‌ها و مانور نمایش داده می‌شد اما این بار این کشور در عملیاتی فرامرزی علیه داعش و علیه کشورهایی که رفتار خصمانه‌ای را در برابر ایران داشته‌اند، به‌نوعی شرکت داشت که لرزه بر اندام دشمنان انداخت.

حسینی شاهرودی حمله ایران به داعش را نقطه‌ای امیدبخش توصیف کرد و بیان داشت: این حملات موجب دلگرمی تمام کسانی که دل درگرو انقلاب اسلامی دارند و مردم مظلوم و بی‌دفاع منطقه از سوریه، لبنان، یمن، بحرین، عراق و ... که دل درگرو اسلام دارد، از این اقدام متهورانه و شجاعانه ایران خوشحال شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار