بوشهر - فرمانده سپاه تنگستان گفت: بسیج تنگستان برنامه‌های متنوعی در حوزه اقتصاد مقاومتی دارد.
کد خبر: ۸۸۷۷۰۹۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،  احمد حیدری صبح چهارشنبه در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج تنگستان گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی بازوی توانمند ولایت و رهبری هستند که هر آن برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی آماده و مهیا خواهند بود.

وی تصریح کرد: حلال شیعی و جغرافیای پیروزی آن شکل گرفته و از ایران تا فلسطین در حال گسترش است که از تهران تا بغداد و دمشق ادامه دارد و به لبنان و فلسطین ختم می شود.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان اضافه کرد: نظام اسلامی ما در مقابل توطئه دشمنان هرگز خاموش نخواهد نشست و محکم و استوار به راه خود ادامه خواهد داد.

وی بیان داشت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی آرزوی نابودی و براندازی کشور ما را در سر می پرورانند و البته به بیان دلنشین رهبر معظم انقلاب این آزو را به گور خواهند برد.

حیدری خاطر نشان کرد: امروز همه پی بردند که اقتدار نیروهای مسلح هم امید آفرین است و هم موجب ناامیدی در دل دشمنان نظام خواهد شد که البته مسئولین بر این امر واقف بوده و همواره در راه تقویت آن گام برمی دارند.

وی افزود: امروز در مجموعه بسیج آنچه باید به طور تاکیدی از طرف فرماندهان رده ها مورد پیگیری مجدانه قرار گیرد ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی منکر به عنوان یک واجب فراموش شده است که اجرا و ادامه دادن آن به طور حتم پیروی از راه و سیره شهدا خواهد بود.

این مقام مسئول گفت: آنچه امروز نظام ما را از چالش اقتصادی بیرون می آورد توجه و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی است که بسیج در این راستا برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد که البته بایستی سیستم اجرایی و دولتمردان نیز به قدرت و عظمت بسیج در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی بهتر و بیشتر اهتمام و توجه داشته باشند.

ارسال نظرات