بیانیه سازمان بسیج مداحان کشور به مناسبت روز جهانی قدس

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند.
کد خبر: ۸۸۷۷۰۸۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مداحان کشور متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد                                 
 بسم الله الرحمن الرحیم

 

همان طور که شب قدر را تا صبح به بیداری می گذارنیم و با دعا وتضرع خود به درگاه الهی، می خواهیم که آینده مطلوب برای ما رقم زده شود، روز قدس را و همه این ایام حساس را که لیله القدرتاریخ اسلام است، به بیداری و هشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان و مخصوصا ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست ازتلاش نکشیم.                     رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی )

 

جمعه آخر ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است .جمعه مقاومت و مبارزه با غده سرطانی بشریت امروز، اسراییل غاصب است. در این روز مردم روزه دار ایران که قریب یک ماه در ماه مبارک به خودسازی معنوی پرداخته اند با وحدت و یکپارچگی بی نظیری هماهنگ با دیگر مسلمانان روزه دار جهان، در خط مقدم مبارزه با مستکبران و زورگویان دنیا راهپیمایی می کنند. روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است . 

 

از سال 1948 که یهودیان مهاجر به فلسطین  به مسلمانان یورش بردند و املاک و اموال آنان را تصاحب کردند و صدها هزار نفر را آواره کردند تا تشکیل دولت غاصب صهیونیستی و تا امروز، جنگها و تجاوزات ظالمانه ای را شاهد بوده ایم که هر کدام برگ سیاهی بر تاریخ استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است و منجر به کشتار یا آوارگی میلیون ها تن از کودک و زن و مرد شده است. همراهی کشورهای مدعی حقوق بشر در این جنایات، رسواگر ریاکاری و اندیشه های پلید و ظالمانه این دولت هاست.

 

اسراییل برای نفوذ به منطقه خاورمیانه  از همه ابزار جنگی ، تهدید، تطمیع و نفوذ فرهنگی دریغ نکرده است به نحوی که پس از گذشت سالها امروز شاهدیم که برخی کشورهای به ظاهر اسلامی پیرو و پشتیبان صهیونیستها بوده و با یاری رسان آنان در بجا اوردن نیات شوم شان ، به مصداق بارز ابی لهب ها و حماله الحطب ها هستند.  

 

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند


سازمان بسیج مداحان کشور در آستانه روز جهانی قدس ، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل  » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

 

سازمان بسیج مداحان کشور

ارسال نظرات
آخرین اخبار