فرمانده تیپ مردم پایه 71 روح الله با اشاره به نقش موثر کمیته امداد در توانمندسازی محرومان گفت: سپاه و فرماندهان آن نگاه ویژه‌ای به مددجویان کمیته امداد داشته و آمادگی خود را برای هرگونه تعامل و همکاری با کمیته امداد اعلام می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۷۷۰۷۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی به منظور حل مشکلات و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با فرمانده تیپ مردم پایه 71 روح الله دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ پاسدار علیرضا داودآبادی، فرمانده تیپ مردم پایه 71 روح الله در استان مرکزی در این دیدار خدمت در کمیته امداد را فرصت مغتنمی برای پاسداری از سرمایه‌های اصلی انقلاب دانست و گفت: محرومان و اقشار نیازمند صاحبان اصلی انقلاب هستند و خدمت به این افراد مایه برکت است.

وی تاسیس کمیته امداد را از مصادیق درایت و تدبیر خردمندانه حضرت امام(ره) برشمرد و افزود: تاکید و توجه حضرت امام خمینی(ره) به محرومان و ضعفا از همان اوایل انقلاب منجر به تاسیس نهادی شد که تاکنون منشأ، خدمات ارزشمندی بوده است.

فرمانده تیپ مردم پایه 71 روح الله در استان مرکزی با تاکید بر توجه به مناطق محروم افزود: مردم سرمایه اصلی نظام هستند و با وجود تمامی مشکلات به نظام و انقلاب وفادار و علاقمند هستند و پاسخ مسئولان به این اعتماد خدمت صادقانه، کمک به محرومان و رفع فقر از جامعه اسلامی است.

سرهنگ پاسدار داودآبادی در پایان با اشاره به اینکه توسعه چرخه اشتغال از اولویت‌های نظام است، گفت: کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی در توانمندسازی محرومان نقش موثری داشته است؛ سپاه و فرماندهان آن نگاه ویژه‌ای به مددجویان کمیته امداد داشته و آمادگی خود را برای هرگونه تعامل و همکاری با کمیته امداد اعلام می‌کنند.

هم‌افزایی دستگاه‌ها راهکاری برای رفع محرومیت

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی نیز در این جلسه تلاش‌ها و اقدامات سپاه را مایه دلگرمی محرومان دانست و گفت: هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای تحت نظر مقام معظم رهبری می‌تواند بهترین راهکار برای مقابله با محرومیت و فقر زدایی از جامعه اسلامی باشد.

وی کمیته امداد و سپاه را مولود انقلاب عنوان و تصریح کرد: از بدو انقلاب بین کمیته امداد و سپاه همکاری خوبی در بخش‌های مختلف مانند ساخت و بهسازی منازل محرومان، محرومیت‌زدایی و کمک به سربازان کم بضاعت وجود داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی حضور مردم در روستاها را در تامین امنیت به خصوص در مرزهای کشور موثر دانست و تصریح کرد: به منظور کمک به کسب درآمد و توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های روستایی تلاش‌های مختلفی در قالب پرداخت تسهیلات اشتغال انجام شده و 265 نفر از روستائیان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در کارگاه‌های آموزشی این نهاد فعالیت می‌کنند.

موسی‌نژاد در پایان با اشاره به اینکه اساس فعالیت های کمیته امداد توانمندی مددجویان تحت حمایت است، گفت: کمیته امداد استان مرکزی آمادگی دارد با تمامی موسسات و دستگاه‌ها به منظور حل مشکلات مددجویان تحت حمایت و کاهش محرومیت همکاری داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات