پاره تن اسلام، روزی به اسلام برخواهد گشت

فلسطین به فرموده امام راحل پاره تن اسلام است و این پاره تن روزی به اسلام برخواهد گشت و مردم دنیا عزت و شرافت فلسطین و قبله اول مسلمین جهان که همچون کوه استوار و با صلابت ایستاده است خواهند دید.
کد خبر: ۸۸۷۷۰۷۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ روز قدس یادگاری به جا مانده مهم و برجسته از حضرت امام خمینی(ره) است که این روز نشان دهنده این است که همواره یاد و خاطره ملت فلسطین و قبله اول مسلمانان جهان در بین تمام مسلمانان آزاد اندیش زنده است و دنیای اسلام دست از حمایت مردم مظلوم فلسطین دست نخواهد کشید .

امام خمینی(ره) در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس برگزیدند تا مسلمانان جهان، همبستگی خود برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حقوق قانونی آن‌ها را به صورت راهپیمایی به نمایش بگذارند.

حضرت امام(ره) در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود به صورت مستمر خطر اسرائیل را گوشزد می‌کردند و بعد از نامگذاری این روز به نام قدس، از عموم مسلمانان وحدت تا آزادی مسجدالاقصی و ریشه کردن اسرائیل را خواستار شدند.

روز قدس روز همبستگی وحدت همه مسلمانان و روز نابودی اسرائیل خواهد بود. فلسطین به فرموده امام راحل پاره تن اسلام است و این پاره تن روزی به اسلام برخواهد گشت و مردم دنیا عزت و شرافت فلسطین و قبله اول مسلمین جهان که همچون کوه استوار و با صلابت ایستاده است خواهند دید و ان شاء الله طبق فرموده حضرت امام خامنه‌ای اسرائیل تا 25 سال آینده وجود خارجی نخواهد داشت .

لذا همه مردم عزیز و آزاده ایران و جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و اسرائیل خواهند زد و ملت شریف ایران پرچم حمایت از مظلومان فلسطین را در پیشاپیش ملت‌های ظلم ستیز جهان به اهتزاز در خواهد آورد.

یادداشتی به قلم حجت‌الاسلام اکبر قنبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه زرندیه


انتهای پیام/

ارسال نظرات