خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان البرز:

در روز قدس جعلی بودن رژیم صهیونیستی را فریاد می زنیم

فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: امروز ما پرچم دار اسلام ناب، حمایت از مستضعفین سراسر جهان و مردم مظلوم به ویژه فلسطینیان هستیم؛ این موضوع بر همگان آشکار است لذا ما باید قدم های خود را محکم برداریم.
کد خبر: ۸۸۷۷۰۴۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص اهمیت و ارزش روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است و بین همه مسلمانان  مشترک است.

وی ادامه داد: در روز قدس وقایع مابین فلسطین و رژیم جعلی صهیونیستی مورد بازخوانی قرار می گیرد، خصوصا در این ایام به عدم مشروعیت اسرائیل در مجامع بین المللی تاکید می شود.

این مسئول تبیین کرد: با توجه به جبهه گیری های استکبار نسبت به انقلاب، اسلام و کشور های مسلمان ما باید روز جهانی قدس را با حضور چشمگیر تری برگزار نماییم.

حیدری مطرح کرد: دشمن با ایجاد جنگ های میانی و با حمایت های استکبار جهانی از حامیان و هم پیمانان خود هم چون عربستان سعودی کمر بسته اند تا به نظام مقدس ما ضربه بزنند.

وی با اشاره به این موضوع که امروز ما پرچم دار اصلی نظام اسلام در سراسر جهان هستیم تصریح کرد: امروز ما پرچم دار اسلام ناب، حمایت از مستضعفین سراسر جهان و مردم مظلوم به ویژه فلسطینیان هستیم؛ این موضوع بر همگان آشکار است لذا ما باید قدم های خود را محکم برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز اذعان کرد: به فرمایش رهبری که 25 سال دیگر اسرائیلی وجود نداردغ همین جمله نشان می دهد که ما برنامه ها و راهبردهای کاملی در این خصوص داریم، لذا دولت، نیروهای مسلح و مردم باید به وظایف خود در این راستا عمل نمایند.

وی تبیین کرد: ما باید از انتفاضه فلسطین و مردم مظلوم آن دفاع کنیم وبرای محو شدن هر چه سریع تر رژیم صهیونیستی همه تلاش خود را به کار بندیم.

حیدری بیان کرد: حضور پرشور مردم در اه پیمایی روز جهانی قدس می تواند بازتاب های مثبت و پیام های مهمی را برای همه جهانیان به ویژه رژیم صهیونیستی داشته باشد.

وی در ادامه این گفت و گو به حمله موشکی به قلب داعش نیز اشاره کرد و گفت: موشک های ما به راه افتاده اند و ما در مسیر خود قرار گرفته ایم، این موضوع نیز پیام های مهمی را برای بدخواهان جهان اسلام در بر دارد.

این مسئول یادآور شد: دشمنان امروز با حمله به قلب مقاومت در یمن، عراق، سوریه وفلسطین در واقع محور انقلاب اسلامی را نشانه رفته اند و به دنبال ضربه به آنند.

حیدری در پایان گفت: با اتحاد و همدلی موجود در میان مسلمانان روزی خواهد رسید که اسلام پیروز شود و امام خامنه ای این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن بسپرند.
1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها