خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از خادمان شهدا و دست اندرکاران راهیان نور استان، با بیان اینکه اگر بخواهیم در برابر دشمن بایستیم باید روحیه جهادی و عمل انقلابی داشته باشیم، شهدا را بهترین الگو در این خصوص معرفی کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۰۴۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان افزود: برای شناساندن شهدا که مظهر قدرت ایران هستند، مناطق عملیاتی مهم ترین و بهترین راهکار در این خصوص است.

وی تاکید کرد: باید فرهنگ دفاع مقدس را بشناسیم و با روحیه بسیجی و اخلاص در عمل و تلاش در این عرصه این فرهنگ را با تمسک به فرهنگ عاشورا ترویج و نشر دهیم که اگر چنین باشد موفق خواهیم بود.

کریمیان با انتقاد از برخی که دوران دفاع مقدس را دارای روحیه خشونت و جنگ قلمداد می کنند، اظهار داشت: ایثارگران و شهدا برای دفاع در جبهه ها حضور یافتند و چنین نظری درباره آن ها نهایت ظلم است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته 54هزار نفر از آذربایجلن شرقی در اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب بازدید کردند، اجرای چنین حرکت بزرگ فرهنگی را در سایه تلاش و زحمات خادمان راهیان نور عنوان کرد.

کریمیان در بخش دیگر سخنان خود نیز به ترفندهای مختلف دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: دشمن تاکنون در مراحل مختلف انقلاب تلاش کرده روحیه شهادت طلبی و فرهنگ انتظار را در جامعه کمرنگ کند چراکه می داند مردم با این دو مولفه اقتدار نظام را رقم می زنند.

 
فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: دشمن با ناامید شدن از همه ترفندهای خود اکنون تشدید تحریم ها و راهکار دیپلماتیک را در پیش گرفته تا با دو قطبی کردن جامعه و انشقاق در بین مردم و تجریه فکری عوامل رخنه در کشور را فراهم کند که ایجاد شائبه در خصوص رهبری از آن جمله است.

کریمیان اضافه کرد: دشمن علاوه بر تضعیف رهبری، زیر سوال بردن نیروهای نظامی، هدف قرار دادن اقتصاد و برچیدن روحیه استکباری را از دیگر عوامل مدنظر خود دارد چراکه می داند هریک از این عوامل برای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها